چهارشنبه 28 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور حکم دو نماينده متهم در پرونده فساد مالی

ايسنا ـ سرپرست دادگاه‌های کيفری استان تهران از صدور رای برای دو نماينده مجلس در پرونده فساد مالی موسوم به فساد ۳ هزار ميلياردی خبر داد.

محسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: حکم دو نماينده مجلس شورای اسلامی که در پرونده ۳ هزار ميلياردی متهم بودند صادر شده است.

وی ادامه داد: حکم اين دو متهم در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران به رياست قاضی سيامک مديرخراسانی صادر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سرپرست دادگاه‌ کيفری استان تهران از بيان جزئيات به دليل قطعی نبودن حکم صادره امتناع کرد.

به گزارش ايسنا، از همان روزهای ابتدايی تشکيل پرونده فساد ۳ هزار ميلياردی اخباری درباره نقش برخی از نمايندگان مجلس هشتم در اين پرونده مطرح بود که نخستين بار دادستان کل کشور در تاريخ ۱۸ آبان سال ۹۰ به اين موضوع اشاره کرد و گفت: برخی نمايندگان مجلس هشتم درباره اين پرونده احضار شدند که به عنوان متهم با سپردن وثيقه آزاد هستند.

پيش از اين مديرخراسانی در گفت‌وگو با ايسنا در مورد حضور مه‌آفريد اميرخسروی متهم رديف اول پرونده فساد بزرگ مالی در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران در ۳۰ بهمن ماه، گفته بود که مه‌آفريد اميرخسروی برای اخذ توضيحاتی در رابطه با پرونده دو نماينده مجلس هشتم از اوين به دادگاه منتقل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016