یکشنبه 11 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشکيل دادگاه محمودرضا خاوری به سال آينده موکول شد

ايلنا ـ رييس سازمان بازرسی کل کشور از موکول شدن تشکيل دادگاه محمود رضا خاوری به سال آينده خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار ايلنا، ناصر سراج امروز درحاشيه همايشی با موضوع اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال يکی از خبرنگاران در خصوص پرونده محمود‌رضا خاوری اظهار داشت: در رابطه با اين پرونده به دليل جابجايی‌ها موضوعی پيش آمد که در حال بررسی آن هستيم و اقدامات لازم را در اين راستا انجام می‌دهيم، البته بايد گفت که رسيدگی و تشکيل دادگاه برای اين پرونده به سال جديد موکول می‌شود.

وی در پاسخ به سوال يک ديگر از خبرنگار‌ان درخصوص پرونده مهدی هاشمی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از پرونده مذکور گفت: جزئيات بيشتر درخصوص اين پرونده را می‌توانيد از دادسرا بپرسيد.

سراج در پاسخ به سئوال ديگری در رابطه با مزايده اموال مه آفريد خسروی نيز گفت: کلاً برای اموال اين فرد مزايده‌ای صورت نگرفته و مورد به مورد بررسی می‌شود.

وی در خصوص پرونده آتش سوزی خيابان جمهوری نيز اظهار داشت: اين پرونده به دادسرا رفته و تا پايان امسال رسيدگی آن به اتمام خواهد رسيد.

سراج همچنين در پاسخ به سوال يکی از خبرنگاران در خصوص پرونده اتوبوسهای اسکانيا گفت: اين موضوع به بخش خصوصی مربوط می‌شود وبه ما ربطی ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016