سه شنبه 5 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش قائم مقام وزير کشور به ادعای سخنگوی وزارت خارجه پاکستان

ایسنا ـ قائم مقام وزير کشور در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت خارجه پاکستان مبنی بر اينکه مقامات ايرانی درباره وضعيت مرزبانان ربوده شده تماسی با مقامات پاکستانی نداشته‌اند، اين ادعا را رد کرد.

حسينعلی اميری در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با ارائه توضيحاتی درباره برخی اقدامات ايران در اين رابطه گفت: در ملاقاتی که ما با رئيس مجلس ايالتی پاکستان و هیأت همراه داشتيم، اين موضوع را مطرح کرده بوديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: در نشست بين‌المجالس کشورهای اسلامی که در تهران برگزار شد و از مجلس ملی و سنای پاکستان نيز در آن حضور داشتند، باز هم درباره آخرين وضعيت مرزبانان ايرانی با آنها صحبت کرديم.

قائم مقام وزير کشور افزود: همچنين کميته مرزی مشترکی در اين رابطه تشکيل شد و جلسه‌ای در کويته پاکستان داشتيم که در آنجا نيز پيگيری‌های لازم انجام شد و مدارک و مستندات آنها موجود است.

اميری با اشاره به ادعای سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان مبنی بر اينکه "ما خاک پاکستان را وجب به وجب گشته‌ايم ولی اثری از تروريست‌ها نيافته‌ايم"، خاطرنشان کرد: در هر صورت مرزبانان ربوده شده ايران به خاک پاکستان منتقل شده‌اند و در آنجا نگهداری می‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016