سه شنبه 5 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران خواستار اقدام فوری دولت پاکستان برای بازگشت مرزبانان شد

تهران- ايرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف شديد از خبر به شهادت رسيدن يکی از مرزبانان ايرانی به دست تروريست ها، دولت پاکستان را مسوول پاسخگويی نسبت به اين موضوع ناگوار دانست.

به گزارش ايرنا، مرضيه افخم با اظهار اين که تاکنون اقدام جدی از سوی طرف های پاکستانی انجام نشده است، افزود: ايران خواستار اقدام جدی و فوری دولت پاکستان برای دستگيری و تحويل تروريست ها و تضمين سلامتی و بازگشت مرزبانان می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی، ادامه داد: عدم اقدام جدی نسبت به هرگونه اقدام و تحرکی که مغاير با روابط دوستانه و برادرانه دوکشور همسايه مسلمان صورت گيرد، خلاف حسن همجواری است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکيد کرد: مقامات ايرانی بارها مراتب ناخرسندی و نگرانی خود درباره اقدات تروريستی در نقاط مرزی را اعلام و جمهوری اسلامی ايران بر اقدام لازم از سوی پاکستان برای جلوگيری از تردد و استفاده تروريست ها از خاک پاکستان تاکيد کرده است.

افخم هم چنين اظهار داشت: مرزهای ايران و پاکستان همواره مرزهای دوستی و صلح بوده است و تا کنون هيچ گونه تعرضی از داخل خاک ايران به سمت پاکستان صورت نگرفته است.

وی تصريح کرد: متاسفانه طی ماه های اخير استفاده گروههای تروريستی از خاک پاکستان و تعرض عليه منافع و شهروندان ايران روند فزاينده ای به خودگرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: ايران آمادگی دارد هرگونه همکاری در هر سطحی با دولت پاکستان برای تامين امنيت مناطق مرزی دو کشور و مقابله با تروريسم به عمل آورد.

اعضای گروهک تروريستی موسوم به جيش العدل ۱۷ بهمن ماه گذشته پنج مرزبان ايرانی را در منطقه جکيگور شهرستان سرباز در جنوب سيستان و بلوچستان ربودند.

گروهک تروريستی ˈجيش العدلˈ روز گذشته اعلام کرد، يکی از سربازان گروگان گرفته شده به نام ˈجمشيد دانايی فرˈ را شهيد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016