شنبه 23 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طائب: مذاکرات هسته‎ای تا ظهور امام زمان ادامه می‌يابد

مهر ـ رئيس قرارگاه عمار گفت: مذاکرات هسته ای تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر از شيراز، حجت الاسلام مهدی طائب عصر جمعه در مراسم ششمين سالگرد شهدای بمب گذاری کانون رهپويان وصال افزود: اعتقاد ما بر اين است که نفس غرب در اسرائيل می زند و آمريکا و اروپا هيچگونه هويتی جز اسرائيل ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: نمونه اين بحث وضعيت مذاکرات هسته ای ايران است که در مرحله اول رئيس جمهور آمريکا حق هسته ای ايران را پذيرفت اما پس از ملاقات با سران اسرائيل اين بحث را منکر شد.

رئيس قرارگاه عمار ادامه داد: مذاکرات هسته ای بخشی از آن سرکاری و بخش ديگری واقعيت است که بايد به آنها به خوبی توجه شود.

حجت الاسلام طائب يادآور شد: بحث تحريم نفتی را مطرح کردند زيرا تمام پول کشور از خروج نفت بود و اينکه دشمنان انتظار برهم خوردن نظم کشور را داشتند زيرا بنزين پس از اين تحريم به گمان آنها ناياب می شد.

وی افزود: اما زمانيکه افراد حاضر در پتروشيمی های کشور اين وضعيت را ديدند اقدام به توليد بنزين کردند تا دشمنی آمريکا نقش بر آب شود.

رئيس قرار گاه عمار با بيان اينکه احمدی نژاد پوست کلفت بود، گفت: با تمام مشکلاتی که اين تحريم ها ايجاد کردند احمدی نژاد باز هم به آنها روی خوش نشان نداد.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: دشمنان نظام بايد بدانند که با احمدی نژاد و يا روحانی طرف نيستند بلکه آنها با ملت ايران طرف شدند و اين ملت نيز در مقابل آنها ايستادگی می کند.

وی يادآور شد: زمانيکه اوباما توافق اوليه خود را منکر شد روند مذاکرات نيز مثل چند سال پيش شد که هر بار تيم مذاکره کننده ايرانی در زمان بازگشت اگر می خواستند توضيح دهند تنها به گفته اين جمله که "موضوع مذاکرات آينده مشخص شده" اقدام می کردند.

رئيس قرارگاه عمار تاکيد کرد: بحث هسته ای مشکل آنها نيست بلکه فرمان امام(ره) که "اسرائيل بايد از صحنه روزگار پاک شود" برای آنها چالش شده است.

حجت الاسلام طائب افزود: به همين دليل آنها اين مذاکرات را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به شعار سال ۹۳ نيز گفت: مقام معظم رهبری با بيان شعار سال جديد به همه يادآوری می کنند که دشمنان می خواهند از طريق مباحث اقتصادی و فرهنگی به ما لطمه وارد کنند به همين دليل بايد در اين کار فعاليت جهادی داشت.

رئيس قرارگاه عمار تاکيد کرد: روزنه های نا اميدی زياد است اما بايد در غالب های عملياتی اميدوارسازی را انجام دهيم زيرا بايد اين نعمت بزرگ را شکر کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016