شنبه 23 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالفت کاخ سفيد با ورود ابوطالبی به آمريکا

یورونیوز - دولت ايالات متحده آمريکا اعلام کرد که صدور ويزا برای حميد ابوطالبی، گزينه معرفی شده از سوی جمهوری اسلامی ايران برای نمايندگی در سازمان ملل متحد را ضمانت نمی کند.

به تازگی کنگره ايالات متحده با ورود آقای ابوطالبی به خاک اين کشور مخالفت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



جی کارنی، سخنگوی کاخ سفيد اعلام کرد: «ما به طور حتم در هدف طرحی که در کنگره تصويب شده سهيم هستيم، چنانچه به سازمان ملل متحد و ايران نيز گفته ايم. ما بررسی قانونی خواهم داشت و اين کار را اکنون در حال انجام هستيم و بر مبنای قانون اساسی اقدام خواهيم کرد.»

دولت باراک اوباما يادآور شده است که موضوع مخالفت با انتصاب سفير حکومت ايران در سازمان ملل متحد بر مذاکره بر سر پرونده فعاليت های اتمی تهران اثری نخواهد گذاشت.

مخالفت کنگره و دولت ايالات متحده آمريکا بر مبنای «مشارکت حميد ابوطالبی در جريان تصرف سفارت» اين کشور و «گروگان گيری ۵۲ ديپلمات آمريکايی برای ۴۴۴ روز در تهران» عنوان شده است. آقای ابوطالبی نقش خود را در اين واقعه مربوط به سال ۱۳۵۸ خورشيدی تکذيب کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016