شنبه 30 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال زنده بودن جمشید دانایی‌فر

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی با اعلام اینکه ظاهرا جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل زنده است، تصرح کرد: هم‌اکنون وی در خاک پاکستان است و مسئولان با کمک بزرگان منطقه به‌دنبال مذاکره با این گروهک برای آزادی دانایی‌فر هستند.

سیدباقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی از شنیده ها در خصوص راه اندازی دفتر گروهک تروریستی منافقین در یمن با حمایت آمریکا، گفت:‌ حضور این گروهک در یمن هیچ‌گونه مبنا و دلیل قانع‌کننده‌ای جز ایجاد ناامنی، شرارت و فعالیت‌های تروریستی ندارد، از طرف دیگر آمریکا همزمان با سردادن ندای حمایت از حقوق بشر، از تروریست‌ها به‌ویژه منافقین بر علیه بشریت استفاده می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی،‌ با بیان اینکه یکی از اهداف دولت یمن در استقرار گروهک تروریستی منافقین، سرکوب گروه‌های مخالف است، تصریح کرد: دولت یمن باید بداند این سیاست و برنامه به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسد و تنها این اقدام موجب افزایش تنش در این کشور می‌شود.

وی ادامه داد: حضور گروهک تروریستی منافقین در یمن همچون کشور عراق هیچ نتیجه ای جز جنگ، نابودی و کشتار ندارد، از این‌رو دولت یمن باید در قبال رویکردهای خود در این رابطه تجدید نظر کند.

حسینی با اشاره به اقدام آمریکا و اتحادیه اروپا درحذف نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست تروریست‌ها، تصریح کرد: این موضوع نشان‌دهنده حمایت کشورهای غربی از تروریسم و گروهک منافقین است و آمریکا با حمایت از منافقین عملا به‌دنبال افزایش نفوذ خود در یمن است و هم‌اکنون گروهک تروریستی منافقین به یکی از ابزارهای کشتار آمریکا تبدیل شده است.

وی بر لزوم تغییر سیاست های دولت یمن نسبت به گروهک تروریستی منافقین تأکید کرد و گفت:‌ به طور حتم کشورهایی که از دشمنان ما حمایت کرده و از آن‌ها حمایت می‌کنند، نمی‌توانند دوست ما باشند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اعلام اینکه ظاهرا جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل زنده است، تصرح کرد: هم‌اکنون وی در خاک پاکستان است و مسئولان با کمک بزرگان منطقه به‌دنبال مذاکره با این گروهک برای آزادی دانایی‌فر هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016