دوشنبه 1 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس سازمان زندان ها: شناسايی عامل انتشار خبر دروغ از بند ۳۵۰ اوين

مهر - رئيس سازمان زندان‌ها با اشاره به ديدار زندانيان بند ۳۵۰ با خانواده هايشان گفت: عامل انتقال اخبار داخل اين بند به شبکه های معاند نظام از سوی ماموران زندان شناسايی شد.

غلامحسين اسماعيلی رئيس سازمان زندان‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:همان طور که پيش از اين گفتم هيچگونه درگيری در بند ۳۵۰ بازداشتگاه اوين رخ نداد و تنها يک بازرسی نوبتی صورت گرفته است. خبر درگيری ميان زندانيان و همکاران ما صحت ندارد و دروغ‌هايی است که جبهه معاند نظام انجام می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس سازمان زندان ها تاکيد کرد: پس از بازرسی از بند ۳۵۰ زندان اوين برخی زندانيان برای جو سازی اخباری خلاف واقع را به رسانه های مخالف نظام انتقال دادند. پس از انتشار اين اخبار خلاف واقع زندانيان به راحتی با خانواده هايشان تماس تلفنی داشته و ديروز با آنها ديدار حضور داشتند. خانواده زندانيان پس از ديدار با زندانی خود متوجه خلاف واقع بودن اين اخبار شبکه های مخالف نظام شدند.

وی با اشاره به شناسايی عامل انتشار اين اخبار غيرواقعی به خارج از زندان گفت: پس از انتشار اين اخبار موضوع را در زندان رصد کرده و عامل انتشار اين اخبار خلاف واقع را شناسايی کرده و او را به مقام قضايی معرفی کرديم. ما هر وقت به اقدامات مجرمانه ای در زندان برسيم موضوع را تعقيب کرده و موضوع را به مرجع قضايی گزارش می دهيم.

اسماعيلی تاکيد کرد: در اين بازرسی برخی خط های ارتباطی با شبکه های مخالف نظام کور شد اما هنوز تعدادی خط ارتباطی وجود دارد.

رئيس سازمان زندان‌ها در خصوص انتشار بيانيه برخی زندانيان از داخل زندان نيز گفت: اين بيانيه‌ها ساختگی است و در خارج از زندان و از سوی همفکران زندانی تهيه و تنظيم می شود. اين افراد گروهی را در خارج از زندان دارند که آنها وظيفه تنظيم اين بيانيه ها را دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016