دوشنبه 11 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش ۲۰ درصدی قيمت مصارف خانگی گاز از اول فروردين

بر اساس تصميم هيات وزيران، تعرفه‌های گاز مندرج در جدول شماره ۱ مورخ ۲۷ آذرماه سال ۱۳۸۹، برای مصارف خانگی به ميزان ۲۰ درصد و برای مصارف عمومی (دولتی، کسب و خدمات) به ميزان ۳۰ درصد افزايش می‌يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، هيات وزيران به پيشنهاد وزارت نفت و به استناد ماده (۱) قانون هدفمند کردن يارانه ها، تعرفه جديد گاز مصارف خانگی، عمومی و صنعتی سال ۹۳ را تعيين کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس تصميم هيات وزيران، تعرفه‌های گاز مندرج در جدول شماره ۱ پيوست تصميم نامه شماره ۲۱۴۸۸۳/ت۴۵۹۳۷ن مورخ ۱۳۸۹/۹/۲۷ ، برای مصارف خانگی به ميزان ۲۰ درصد و برای مصارف عمومی (دولتی، کسب و خدمات) به ميزان ۳۰ درصد افزايش می‌يابد.

همچنين بر اساس اين مصوبه، نرخ گاز برای مصارف صنعتی (غير از موارد مذکور در بند (د) ) از هفتصد(۷۰۰) ريال به ازای هر متر مکعب يک هزار (۱۰۰۰) ريال افزايش و نرخ گاز برای ساير مصارف مندرج در جدول ياد شده به ميزان پانزده درصد افزايش می‌يابد.

همچنين نرخ گاز برای کليه مصارف بخش های پتروشيمی و فولاد به ازای هر متر مکعب به ترتيب به ميزان دو هزار و ششصد و پنجاه (۲۶۵۰) ريال و يک هزار و سيصد و بيست (۱۳۲۰) ريال تعيين می‌شود.

نرخ های مذکور بدون احتساب ماليات و عوارض دريافتی توسط شرکت ملی گاز ايران به موجب قوانين می‌باشد.

اين مصوبه از سوی معاون اول رئيس جمهور ابلاغ شده و از يکم فروردين ۱۳۹۳ لازم الاجراست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016