چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسنی‌اژه‌ای: تغيير اسماعيلی ارتقاء محسوب می‌شود

سخنگوی قوه قضاييه اعلام کرد که حضور غلامحسين اسماعيلی در سمت رياست دادگستری استان تهران ارتقا محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين محسنی‌اژه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين سوال که آيا رفتن غلامحسين اسماعيلی از سازمان زندان‌ها ارتباطی با اتفاقات اخير در بازداشتگاه اوين دارد؟ گفت: اين موضوع هيچ ارتباطی با اتفاقی که در بند ۳۵۰ بازداشتگاه اوين رخ داد، ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر اينکه حضور غلامحسين اسماعيلی در سمت رياست دادگستری استان تهران ارتقاء محسوب می‌شود، گفت: اين تصميم از حدود ۴۰، ۵۰ روز قبل گرفته شده بود و با توجه به لياقت و شايستگی‌های آقای اسماعيلی به جای آقای عليرضا آوايی در دادگستری استان تهران حضور خواهند يافت.

وی يادآور شد: احتمالا هفته آينده مراسم توديع و معارفه برگزار خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاييه پاسخگويی به اين سوال که آيا اظهارات يکی از نمايندگان مجلس مبنی بر کشف مشروبات الکلی از بند ۳۵۰ اوين صحت دارد را به نشست خبری سخنگوی قوه قضاييه در دوشنبه آينده موکول کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016