چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غلامحسین اسماعيلی از سازمان زندان‌ها رفت

رييس قوه قضاييه با صدور احکام جداگانه‌ای روسای جديد سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمينی و تربيتی و دادگستری کل استان تهران را منصوب کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با حکم رئيس قوه قضاييه، علی اصغر جهانگير به رياست سازمان زندان‌ها منصوب شد.

متن حکم به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جناب آقای اصغر جهانگير

نظر به تجربيات مديريتی و ارزنده شما در قوه قضاييه به موجب اين ابلاغ جنابعالی به رياست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمينی و تربيتی کشور منصوب می‌شويد.

اميد است با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و سياست‌های راهبردی قوه قضاييه و انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد.

آيت الله آملی لاريجانی همچنين با صدور حکم ديگری غلامحسين اسماعيلی را به عنوان رئيس کل دادگستری استان تهران و رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر تهران منصوب کرد.

متن حکم به شرح زير است:

جناب آقای غلامحسين اسماعيلی

به موجب اين حکم به سمت رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر و رئيس کل دادگستری استان تهران منصوب می‌شويد.

اميد است با در نظر داشتن اهميت امر قضا و مسئوليت‌های سنگين ناشی از آن اجرای عدالت اسلامی و رسيدگی به محرومين و ستمديدگان و حمايت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظايف الهی با رعايت دقيق موازين شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مويد باشيد.

همچنين سيد عليرضا آوايی رئيس کل سابق دادگستری تهران به لحاظ تجارب طولانی در امر قضا حسب درخواست دادگاه عالی انتظامی قضات به عنوان مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات منصوب شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016