یکشنبه 7 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست کانون مدافعان حقوق بشر از زندانيان برای پايان اعتصاب غذا

کانون مدافعان حقوق بشر با صدور اطلاعيه ای خطاب به زندانيان اعتصاب غذا کننده، از آنان خواست تا به اعتصاب غذای خود پايان دهند.

اين سازمان مردم نهاد در اطلاعيه خود از کليه اعتصاب کنندگان درخواست کرده است تا اعتصاب خود را شکسته و پيگيری حقوق خود و رساندن پيام مظلوميت شان را به رسانه های مستقل، مدافعان حقوق بشر و مردم بسپارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اطلاعيه کانون مدافعان حقوق بشر بر تلاش های مدنی مدافعان حقوق بشر و پيگيری خواسته های حقوقی زندانيان مضروب توسط وکلا تأکيد شده است.

به گزارش سايت کانون مدافعان حقوق بشر، متن اطلاعيه کانون مدافعان حقوق بشر که در تاريخ ۶ ارديبهشت ماه ۱۳۹۳ صادر شده، به شرح زير است:

آزادگان دربند که در اعتصاب غذا هستيد

انتشار خبر حمله مأموران به بند ۳۵۰ زندان اوين در روز ۲۸ فروردين ماه ۱۳۹۳ و مظلوميت زندانيان محبوس در اين بند، حقانيت گفتار شما را با پايمردی و پيگيری شجاعانه خانواده هايتان به اثبات رسانيد. از سوی ديگر از آنجا که تعدادی از شما در اعتراض به وضع موجود در اعتصاب غذا هستيد، ادامه اين وضعيت می تواند مخاطرات جدی برای شما و به خصوص برای آن دسته از زندانيان که در بند ۳۵۰ زندان اوين به شدت مجروح شده و در شرايط جسمی وخيمی به سر می برند، به همراه داشته باشد.

بنابراين کانون مدافعان حقوق بشر از کليه اعتصاب غذا کنندگان درخواست می کند تا اعتصاب غذای خود را شکسته و پيگيری حقوق خود و رساندن پيام مظلوميت شان را به رسانه های مستقل، مدافعان حقوق بشر و مردم آزاده بسپارند. زندانيان عزيز بدانند که سلامت شان برای آينده ايران بسيار مهم و با ارزش است و نبايد سرمايه های ملی را اينچنين به خطر انداخت.

مطمئن باشيد که به تلاش های مدنی خود برای بازگرداندن همه زندانيان به بند عمومی از سلول های انفرادی ادامه خواهيم داد و وکلای مستقلی که شرافت حرفه ای خود را فراموش نکرده اند نيز پيگير خواسته های حقوقی زندانيان مضروب خواهند بود.

شيرين عبادی
رييس کانون مدافعان حقوق بشر
۶ ارديبهشت ۱۳۹۳


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016