یکشنبه 7 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد شيرزاد: احتمال اجماع ريش‌سفيدان اصلاح‌طلب با اصولگرايان معتدل

• من نسبت به تشکيل جبهه واحد اصلاحات خوش‌بين هستم. البته اين کار نياز به وقت گذاشتن دارد. در حال حاضر فعالان اصلاح طلب در استان‌ها بايد فعال شده و روی چهره‌های احتمالی در انتخابات آينده بحث و بررسی کنند.

ایلنا ـ يک فعال سياسی اصلاح‌طلب گفت: اجماع ريش سفيدان جبهه اصلاحات با اصولگرايان معتدل همچون ناطق نوری نيز از احتمالاتی است که در مورد انتخابات مجلس آينده مطرح است.

احمد شيرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به اظهارات منتجب‌نيا مبنی بر ضرورت تشکيل جبهه واحد اصلاحات گفت: من موافق تشکيل چنين جبهه‌ای هستم، امّا چنين مسئله‌ای بستگی به اين دارد که چه کسانی جلودار آن هستند. به هر حال سه نفر مطرح شده يعنی آقايان خاتمی، هاشمی و عارف در جريان اصلاحات و به طور کلی در فضای سياسی کشور بسيار موجه هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه من نسبت به تشکيل جبهه واحد اصلاحات خوش‌بين هستم، گفت: البته اين کار نياز به وقت گذاشتن دارد. در حال حاضر فعالان اصلاح طلب در استان‌ها بايد فعال شده و روی چهره های احتمالی در انتخابات آينده بحث و بررسی کنند. چرا که‌ بيشتر فعاليت‌های انتخابات مجلس در شهرستان‌ها رقم می‌خورد.

شيرزاد ادامه داد: از طرفی ديگر در مرکز جريان اصلاحات شخصيت‌های برجسته بايد بتوانند نوعی فضای ريش سفيدی ايجاد کنند. به نظر می‌رسد دور از دهن نيست که در برخی از حوزه‌ها اصلاح طلبان با اصولگرايان معتدل کانديدای مشترک داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حتی اجماع ريش سفيدان جبهه اصلاحات با اصولگرايان معتدل همچون ناطق نوری نيز از احتمالاتی است که در مورد انتخابات مجلس آينده مطرح است.

شيرزاد در پاسخ به اين سوال که آيا شما در انتخابات مجلس دهم حضور خواهيد داشت، گفت: فعلاً تمايلی به شرکت در انتخابات ندارم‏، اما بايد ديد در آينده شرايط به چه شکلی رقم می‌خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016