دوشنبه 8 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه بهزاديان‌نژاد و ميردامادی به نوبخت: می‌خواهند مدارک حمله به ۳۵۰ را امحا کنند

کلمه ـ قربان بهزاديان نژاد و محسن ميردامادی نامه ای را خطاب به محمدباقر نوبخت معاون رييس جمهور و سخنگوی دولت در رابطه با وقايع پنج شنبه ۲۸ فروردين نوشته اند.

به گزارش خبرنگار کلمه، به دنبال دستور رييس جمهور و تصميم هيات دولت مبنی بر تعيين هياتی جهت تحقيق و تهيه گزارشی در مورد وقايع بند ۳۵۰ اوين که هفته گذشته از سوی سخنگوی دولت اعلام شد، قربان بهزاديان نژاد و محسن ميردامادی از زندانيان بند ۳۵۰ که در اعتصاب غذای اعتراضی هستند، نامه ای را خطاب به نوبخت معاون رييس جمهور و سخنگوی دولت ارسال کرده اند تا در اختيار هيات حقيقت ياب دولت قرار گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رييس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در سال ۸۸ و دبيرکل دربند جبهه مشارکت ايران اسلامی در اين نامه ضمن استقبال از اقدامات دولت و تاکيد بر حقوق شهروندی زندانيان، خواسته اند هيات منصوب از سوی دولت ضمن استماع مطالب هر دو طرف بخصوص مجروحان و مصدومان با مشاهده تصاوير دوربين های مداربسته بدون سانسور و تقطيع، واقعيت را به طور کامل دريابند.

بهزاديان نژاد و ميردامادی در نامه خود توضيح داده اند که درگيری در بند ۳۵۰ حدود ۲ ساعت ادامه داشته و تصاوير دوربين های هواخوری، راهرو و ورودی بند بخش عمده واقعه را نشان می دهد.

اين دو زندانی سياسی با طرح خواسته بررسی هرچه سريعتر حوادث بند ۳۵۰ اوين، تاکيد کرده اند که عاملان آن اقدامات تلاش می کنند هرگونه بررسی يا انجام نشود يا با تاخير صورت گيرد تا آثار ضرب و جرح ها برطرف و مدارک مربوطه امحا شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016