چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارگردان بازداشتی را آزاد کنید! کانون نویسندگان ایران

امسال اول ماه مه، روز گرامی‌داشت بیش از ۲میلیارد نفر کارگر در سراسر جهان کارگران ایران از هر گونه تجمع و راه‌پیمایی و برگزاری مراسم حتا در بسته‌ترین مکان‌ها و مسالمت‌آمیز‌ترین شکل‌ها با خشونت هر چه بیشتر منع شدند. چند تن از کارگران شب پیش از اول ماه مه (۱۰ اردیبهشت) در خانه‌های خود بازداشت شدند، عده‌ای از کارگران نیز در محل پایانهٔ میدان آزادی مورد اهانت و ضرب و شتم قرار گرفتند و بازداشت شدند و شماری نیز که در باغ‌های دور از تهران گرد آمده بودند پس از برخوردهای خشونت‌آمیز دستگیر و روانهٔ زندان شدند. از سرنوشت برخی از بازداشت‌شدگان هنوز اطلاعی در دست نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کانون نویسندگان ایران از کوشش و مبارزهٔ همهٔ کارگران برای احقاق حقوق خود، از جمله حق تشکیل تشکل‌های آزاد و برگزاری مراسم مسالمت‌آمیز پشتیبانی می‌کند. ما بنا به منشور خود برای کارگران و همهٔ مردم حق آزادی اندیشه و بیان قایل‌ایم. از این رو، خشونت و سرکوب کارگران را در روز اول ماه مه محکوم می‌کنیم و خواهان آزادی فوری و بی‌قید و شرط کارگران بازداشت شده هستیم.

کانون نویسندگان ایران
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016