شنبه 20 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات دستگيری متهم فساد ۳ هزار ميلياردی در خارج از کشور

مهر ـ رئيس سازمان بازرسی با اشاره به دستگيری يکی از متهمان فساد سه هزار ميلياردی در خارج از کشور گفت: اين فرد همان روزهای نخست رسيدگی به خارج از کشور فرار کرد و جزو متهمان اصلی پرونده و اتهامش اخلال در نظام اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، ناصر سراج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين فرد با جريان مه آفريد در ارتباط بود که در خارج از کشور دستگير و به ايران منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: اين فرد جزء متهمان اصلی پرونده و اتهامش اخلال در نظام اقتصادی است. اين متهم يکی از اعضای فساد مالی و بانکی بوده است. وی تحويل دادسرا شده و در حال حاضر به پرونده وی رسيدگی می شود تا با صدور کيفرخواست به دادگاه ارسال شود.

رئيس سازمان بازرسی کشور خاطر نشان کرد: اين فرد همان روزهای نخست رسيدگی به خارج از کشور فرار کرده بود و خوشبختانه اينترپل همکاری کرد و دستگير شد.

خبرنگاری پرسيد؛ آيا متهم از مسئولان دولتی است؟ که سراج در پاسخ گفت:وابسته به گروه آريا و در گروه آريا بوده است.

خبرنگار ديگری پرسيد؛اعلام کرده بوديد در تحقيقات پرونده خاوری برخی مشکلات رسيدگی را به تاخير انداخته است، آيا در حال حاضر اين مشکلات حل شده است؟ که رئيس سازمان بازرسی در جواب گفت:دستگيری اين فرد يکی از آن مشکلات بود که حل شده است. خاوری وکيل دارد و محاکمه او حضوری خواهد بود. انشاالله با دست پيدا کردن به اين سرنخ، اقدامات خوبی در اين پرونده انجام می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016