چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی: اگر مذاکرات به نتيجه نرسد هيچ اتفاقی نمی‌افتد

ایسنا ـ معاون رئيس جمهور گفت: اگر مذاکرات هسته ای به نتيجه نرسد هيچ اتفاقی نمی افتد بلکه غربی ها در معرض افکار عمومی پاسخی برای گفتن نخواهند داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران ( ايسنا ) منطقه آذربايجان شرقی، رئيس سازمان انرژی اتمی ايران در جمع طلاب و روحانيون حوزه علميه حضرت ولی عصر(عج) بناب اظهار کرد: ما از گردنه‌های خطرناک با درايت مقام معظم رهبری و کوشش مسئولان و حمايت مردم با سربلندی عبور خواهيم کرد.

علی اکبر صالحی پيشرفت‌های بزرگ ايران اسلامی را مديون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: انسان زمانی انسان کامل است که از رهنمودهای حيات طيبه خود برخوردار باشد و امام راحل ما حيات طيبه ما بودند.

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان انرژی اتمی ‌در بخش ديگری از سخنان خود گفت: مراجع و علمای ما ستون‌هايی هستند که توانسته‌اند اسلام عزيز را که همان اسلام جعفری است، حفظ و صيانت کنند و اسلام واقعی را به دنيا نشان دهند.

علی اکبر صالحی با اشاره به دغدغه بعضی‌ها در خصوص مسائل هسته‌ای کشور اظهار کرد: مملکت ما مملکت تضارب آراست و فضای نقد و انتقاد به خوبی فراهم است و اتفاقاً همين نقادی و چندصدايی باعث انتخاب راه بهتر می شود اما چارچوب موضوع هسته‌ای دقيقاً تحت نظارت مقام معظم رهبری است و جای هيچگونه نگرانی نيست.

وی اظهار کرد: ما با تحمل جنگ تحميلی ، تحريم و فشار دشمنان عزتمندتر و قدرتمندتر شده ايم و جوانان پاک ايرانی از اين عزتمندی صيانت خواهند کرد.

صالحی با بيان اينکه تاکنون هيچ چيز را تعطيل نکرده‌ايم گفت: مطمئن باشيد غنی سازی بصورت موقت شش ماه متوقف شده است و به هنگام نياز دوباره قابل راه اندازی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016