شنبه 3 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر مه آفريد اميرخسروی: از طريق رسانه ها مطلع شديم همسرم اعدام شده است

مهر - همسر مه‌آفريد اميرخسروی جزئيات آخرين ملاقات با همسرش و حرف های وی را اعلام کرد.

سارا خسروی گفت: امروز صبح از طريق رسانه ها مطلع شديم که حکم اعدام همسرم در زندان اجرا شده است. در ابتدا تصور می‌کرديم اين موضوع صحت ندارد، اما وکيلمان با پيگيری ماجرا و مشاهده جسد مه‌آفريد به ما اعلام کرد حکم اجرا شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



همسر مه‌آفريد خسروی در خصوص آخرين ملاقات با همسرش گفت: ديروز به ما اجازه دادند که در مقابل دادسرا با مه‌آفريد ديدار کنيم. در اين ديدار روحيه همسرم مثل هميشه خوب بود و نمی دانست که فردا قرار است حکم مجازاتش اجرا شود.

او در اين ديدار اعلام کرد سه درخواست را مطرح کرده که يکی از اين درخواست ها اين بود که برايش تلفن فراهم کرده تا او بتواند با تلفن صحبت کند. کاش همسرم می دانست که اين آخرين ملاقات است تا اگر وصيتی داشت، آن را به ما می گفت.

سارا خسروی گفت: همه اموال شوهرم توقيف شده و او ديروز می گفت تا تمام بدهی هايم را ندهم، حکم اجرا نمی شود. اين موضوع نشان می‌داد که همسرم هنوز برای تغيير حکم اعدامش اميد داشت.

همسر مه‌آفريد خسروی در پايان گفت: قرار است فردا جسد همسرم را تحويل بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016