چهارشنبه 7 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام یک زن در زندان آمل

دادستان آمل: همسر قاتل زمانی که متوجه رابطه قاتل با فرد ديگری می شود مشاجره ای بين آن دو صورت می گيرد که در همين حين محکوم عليه دست و پا همسر خود را بسته و با چاقو برنده ای گردن همسر خود را قطع می کند.

حکم قصاص عروس قاتل سحرگاه چهارشنبه توسط مادر شوهرش در زندان شهر آمل اجرا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان عمومی و انقلاب آمل در گفتگو با مهر گفت: محکوم عليه خانم (ص-ت) به دليل بريدن گردن همسر خود و قتل عمد سحرگاه امروز در محوطه زندان اين شهرستان اعدام شد.

علی طالبی با اشاره به اجرای حکم قصاص خانم (ص-ت) فرزند تقی گفت: اين خانم چندين سال قبل رابطه نامشروعی را با شخصی داشت که همسرش متوجه رابطه وی با فرد ديگری می شود.

دادستان عمومی و انقلاب آمل بيان داشت:همسر قاتل زمانی که متوجه رابطه (ص-ت) با فرد ديگری می شود مشاجره ای بين آن دو صورت می گيرد که در همين حين محکوم عليه دست و پا همسر خود را بسته و با چاقو برنده ای گردن مازيار همسر خود را قطع می کند.

علی طالبی افزود: قاتل بعد از تحمل چندين سال تحمل حبس در زندان، با اجرای تشريفات قانونی سحرگاه امروز پای چوبه دار رفت و مادر مقتول حکم قصاص عروس خود را اجرا کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016