چهارشنبه 14 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلن: گردهمایی در مقابل کلیسای دُم در اعتراض به اعدام غلامرضا خسروی، پنجم ژوئن

کلن سکوت نخواهد کرد!

صف ما ،به جان آمدگان از جنايت روزمره جمهوری اسلامی درحق بهترين فرزندان ملت ايران، پنجشنبه، ۵ يونی ۲۰۱۴، ساعت ۲۰.۳۰ در کلن مقابل کليسای دم ،بالای پله ها ،به طرف فرستنده تلويزيونی WDR.

مادر ،همسر وحسام فرزند گرامی جانباخته راه آزادی غلامرضا خسروی ،هم ميهنان ،آزاديخواهان !
آنان که به هرنام ،اصلاح طلب ،اعتدال چی ، پناهنده دروغين سياسی و...، در مقابل جنايت به دار آويختن فرزند آزاديخواه ملت ايران ،غلامرضا خسروی ،وساير جنايات اين رژيم حتی در خارج از ايران سکوت کرده ومی کنند مدتهاست که با وجدان وشرافت وداع گفته اند، ولی ما ،مانند بسياری موارد ديگر، در کلن سکوت نخواهيم کرد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هرچه بيشتر کردن هزينه حيثيتی کشتن جوانان ملت به دست جمهوری اسلامی برای اين رژِيم،علاوه بر ادای حداقل وظيفه اخلاقی،موثرترين شيوه دردفاع از جان ساير در بندان نيز هست !

***

غلامرضا را از ما گرفتيد ،ولی وجدان و شرافت را نه!
بسياری از روزها را ،در جمهوری اسلامی ، با اعلام "رسمی" قتل يکی از فرزندان اين ملت توسط اين حکومت در بلندگوهای حکومتی ،آغاز می کنيم و ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ نيز يکی از آن روزها بود که خبر به دار آويختن غلامرضا خسروی را رژيم اعلام کرد !

صفی با شمع وعکس غلامرضا در جلوی شمع ، به ياد غلامرضا خسروی ،هم ميهنی آزاديخواهی که به "اتهام" کمک مالی به يک سازمان مخالف جمهوری اسلامی در ۱۱خرداد،به دار آويخته شد!
در عين حال در صورت برگزاری گردهم آيی از سوی دوستان ديگر ، به جای برگزاری گرد هم آيی ، از اين گرد هم آيی پشتيبانی خواهيم کرد.

جمعيت دفاع از زندانيان سياسی ايران
کلن ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ،۲ يونی ۲۰۱۴


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016