جمعه 17 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده ولی‌‌فقيه در دانشگاه شهيد بهشتی: طراحان لباس‌ خانم‌ها، مردها هستند و اين بی‌بندوباری با آگاهی کامل انجام می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده ولی‌فقيه در دانشگاه شهيد بهشتی گفت: غرب با ترويج مدهای مختلف و همچنين ترويج بی‌بند و باری سعی دارد تا کوه متانت و عفاف جوانان مسلمان را آب کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، حجت‌الاسلام والمسلمين ناصر نقويان در مراسمی که در تالار مفيد دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به تبليغات گسترده ضد دينی از سوی غربی‌ها اظهار داشت: طراحان لباس‌ خانم‌ها، مردها هستند و اين همه تبليغات ضد فرهنگی و رواج بی‌بندوباری با آگاهی کامل انجام می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: غربی‌ها سعی دارند با طراحی کفش‌ها، لباس‌ها و ساير لوازم مورد نياز جوانان به سبک غربی و استفاده از ابزارهايی که به رواج بی‌بندوباری در جامعه کمک می‌کند، آرام آرام کوه متانت، حجب و عفاف که در بين جوانان وجود دارد را آب کنند.
نماينده ولی‌‌فقيه در دانشگاه شهيد بهشتی با اشاره به پيامدهای مثبت حجاب و عفاف در جامعه و استقبال برخی استادان دانشگاه‌های غرب از حجاب، تصريح کرد: برخی استادان دانشگاه‌های خارجی برای دختران و زنان محجبه احترام ويژه‌ای قائل هستند به خاطر اينکه آنها اعتقاد دارند افرادی که در اجرای اعتقادات دينی خودشان پافشاری می‌کنند، بايد مورد احترام قرار گيرند.
وی در ادامه به ويژگی‌های دوران جوانی اشاره کرد و افزود: جوان بايد از انرژی‌هايی که خداوند در وجود او نهاده به درستی استفاده کند و نگذارد اين انرژی هدر رود.
اين استاد دانشگاه با بيان اينکه جوانان بايد در نگرش خود نسبت به زندگی بيشتر دقت کنند، خاطرنشان کرد: آنهايی که تصور می‌کنند در کنار جنس مخالف خود قرار بگيرند احساس آرامش می‌کنند، نياز به شريک زندگی به نام همسر دارند.
نماينده ولی‌‌فقيه در دانشگاه شهيد بهشتی بيشتر مشکلات جامعه را ناشی از ضعف ايمان دانست و گفت: تشکيل خانواده يکی از مهم‌ترين عوامل پيشرفت انسان است.
وی اضافه کرد: قرآن حتی از انبيا هم که صحبت می‌کند سخن از خانواده‌های آنان می‌آورد. اصلا زن و مرد به تنهايی خطاب قرآن قرار نمی‌گيرند. در روايات داريم که خواب يک فرد متاهل از نماز و روزه مستحبی فرد مجرد بيشتر ثواب دارد.
نقويان افزود: در تشکيل خانواده و ازدواج جوانان، همه مسئول هستند و بايد براساس روايت در اين زمينه به مسئوليت خودشان عمل کرده و نبايد بی‌تفاوت باشند.
وی تصريح کرد: ما می‌توانيم با تقويت ايمان بر مشکلات فائق شويم. ايمان به قرآن و کلام خدا راه‌گشای مشکلات است.





















Copyright: gooya.com 2016