سه شنبه 11 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلد اول از مجموعه سايه به قلم علی بهرامی فرد منتشر شد

جلد اول از مجموعه سايه (شامل ۱۴ اتود برای سنتور) اثر علی بهرامی فرد توسط نشر مانوش منتشر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بهرامی فرد با اعلام اين خبر گفت: مجموعه سايه که جلد اول آن در قالب پيش رو انتشار يافته است، شامل اتودهايی برای نوازندگان ساز سنتور می باشد و هدف از نگارش اين قطعات تمريناتی است جهت کمک به رفع برخی مشکلات و تقويت برخی قابليت ها در نوازندگی سنتور، از جمله «افزايش و تساوری قابليت های هر دو دست در اجرای خطوط کنترپوانتيک»، «استفاده از بسترهای متنوع تر متريک و ريتميک»، «توجه به نوانس های پويا و ايستا در طول قطعه»، «تمرين برخی توناليته های نامتعارف»، «اجرای بافت های صوتی مختلف»، «تقويت تسلط در اجرای جفت مضرابها، آرپژها، پاساژها، فيگورهای مضرابی قرينه و غير قرينه».

از آثار اين آهنگساز و مدرس دانشگاه در زمينه موسيقی ايرانی، پيش از اين کتاب «فراق» شامل دونوازی هايی برای سنتور در بيات اصفهان و چهارگاه و نيز دی وی دی «ز بعد ما» شامل قطعاتی برای گروه نوازی سنتور در نوا منتشر شده است. همچنين سال گذشته آلبوم «تنها نخواهم ماند» شامل بداهه نوازی علی بهرامی فرد و کيهان کلهر در ايران، اروپا و آمريکا منتشر شد و تاکنون با استقبال گسترده ای در فستيوالها و نشريات تخصصی موسيقی ملل مواجه شده است.

لازم به ذکر است که انتشارات مانوش به زودی کتاب ديگری از اين نويسنده به نام «چشم انداز» که شامل قطعاتی برای گروه نوازی سنتور است را منتشر خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016