شنبه 13 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروژه‌های تحقیقاتی از ۲ تا ۲۰ ماه خدمت سربازی را كاهش می‌دهد

ایلنا:رییس سازمان نظام وظیفه عمومی در رابطه با پروژه‌های تحقیقاتی در نیروهای مسلح و کاهش خدمت سربازی گفت: میزان کاهش مدت زمان خدمت سربازی در مقابل این پروژه‌ها بستگی به نوع پروژه داردو از ۲ ماه تا ۲۰ ماه خدمت سربازی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

سید حمید صدر السادات در بازدید از غرفه ایلنا در رابطه با آخرین تغییرات قوانین مشمولیت سربازان گفت: این قانون که در سال ۶۴ تنظیم و تصویب شده بود در سال گذشته دستخوش تغییرات با رای نمایندگان مجلس و شورای نگهبان قرار گرفت و از امسال این تغییرات را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رییس سازمان نظام وظیفه عمومی در رابطه با اهداف اصلی این سازمان در اجرای قوانین تاکید کرد: توجه اصلی این سازمان در نحوه عملکرد و اجرای قوانین است تا وظایف خود را با هدف تسهیل امور مراجعین به اجرا برساند.

وی ادامه داد: عمده‌ترین هدف ما در سازمان نظام وظیفه عمومی، خدمات‌رسانی سریع با استفاده از ظرفیت‌های جدید و مدرن برای مردم است که در دستور کار قرار داده‌ایم که تا حد امکان بتوانیم از حضور مراجعین در سازمان بکاهیم تا سرعت و کیفیت اطلاع‌رسانی در این بخش را به حد مطلوبی برسانیم.

صدر السادات در رابطه با اقدامات سازمان نظام وظیفه عمومی در جهت ایجاد ظرفیت‌های اینترنتی و کاهش حضور مراجعین تصریح کرد: اقداماتی همچون راه‌اندازی سایت نظام وظیفه عمومی و پایگاه فرهنگی سرباز و... از سیاست‌هایی بود که در این راستا انجام داده‌ایم.

رییس سازمان نظام وظیفه عمومی در رابطه با نحوه بکارگیری از ظرفیت‌های سربازان در زمان خدمت سربازی خاطرنشان کرد: این بحث در حوزه اختیارات نیروهای مسلح است و این سازمان باید در این زمینه پاسخ‌گو باشد ولی خوشبختانه طی تاکید مقام معظم رهبری تغییراتی در این زمینه صورت گرفته است و شاهد روند صعودی مناسبی در این زمینه هستیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صدرالسادات ادامه داد: باید از تخصص‌ها و دانش سربازان در جهت ارتقا نیروهای مسلح استفاده کرد لذا در همین راستا پروژه‌هایی با موضوعات علمی به جای خدمت سربازی در نظر گرفته شده است که پس از مشخص شدن نتایج آن برای کاهش و یا افزایش این اقدمات تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ می‌شود.

رییس سازمان نظام وظیفه عمومی در رابطه با پروژه‌های تحقیقاتی در نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: کسانی که در قالب بنیاد ملی نخبگان به نیروهای مسلح معرفی می‌شوند می‌توانند پروژه‌های تحقیقاتی را انجام دهند واین پروژه‌ها به جای خدمت آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی در رابطه با میزان کاهش خدمت سربازی در قبال انجام پروژه‌های تحقیقاتی نیروهای مسلح تصریح کرد: میزان کاهش مدت زمان خدمت سربازی در مقابل این پروژه‌ها بستگی به نوع پروژه داردو از ۲ ماه تا ۲۰ ماه خدمت سربازی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016