یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم: ۱۹ هزار نفر طی سال جاری در تصادف‌های رانندگی کشته شده‌اند

قم - خبرگزاری مهر: فرمانده نيروی انتظامی کشور تعداد کشته شدگان تصادف رانندگی در کشور را طی سال جاری ۱۹ هزار نفر عنوان کرد و گفت: برای رسيدن به استاندارد بايد اين تعداد به زير ۱۰ هزار نفر کاهش پيدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعيل احمدی مقدم پيش از ظهر يکشنبه در ديدار با آيت الله العظمی موسوی اردبيلی با بيان اينکه ضريب امنيتی کشور رو به افزايش است، عنوان کرد: با توجه به اينکه در برخی از کشورهای همسايه ناامنی‌هايی وجود دارد اما با اين حال ايران تسلط خوبی بر مرزها و در برابر تروريسم دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه با بيان اينکه وقوع جرايم خشن، قتل و سرقت و تجاوز به عنف در کشور سير نزولی دارد، ابراز کرد: ۹۰ درصد از جرايم با پايه مواد مخدر به وقوع می پيوندد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به روند کاهشی تصادفات منجر به فوت در کشور ابراز کرد: در سال ۸۴ رقم کشته‌های تصادفات ۲۸ هزار نفر بود که اين رقم در سال کنونی به ۱۹ هزار نفر رسيده است و البته برای رسيدن به استاندارد بايد به زير ۱۰ هزار نفر کاهش پيدا کند.

وی در ادامه ابراز کرد: در بحث مصرف روانگردان‌ها و برگزاری پارتی‌های شبانه، کاهش قابل قبولی مشاهده می‌شود.

احمدی مقدم همچنين با اشاره به وضعيت حجاب در کشور ابراز داشت: به رقم تلاش دشمنان وضعيت حجاب در کشور خوب است.

وی به برگزاری دوره‌های بصيرت افزايی ويژه کارکنان نيروی انتظامی اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج هزار نفر از کارکنان نيروی انتظامی در دوره‌های بصيرت افزايی که در قم برگزار شده است شرکت کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016