دوشنبه 6 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف بيش از يک تن مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته

• در ۴۸ ساعت گذشته بيش از يک تن و ۵۹۰ کيلوگرم مواد مخدر توسط ماموران مرزبانی ناجا کشف شد و همچنين مرزبانان توانستند از ورود کالاهای ضد فرهنگی و ممنوعه نيز جلوگيری کردند.

ايلنا: معاون عمليات فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بيش از يک تن و ۵۹۰ کيلوگرم مواد مخدر توسط ماموران مرزبانی ناجا کشف شد و همچنين مرزبانان توانستند از ورود کالاهای ضد فرهنگی و ممنوعه نيز جلوگيری کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار شرفی معاون عمليات فرماندهی مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا گفت: شب گذشته با انجام عمليات و درگيری با قاچاقيان مواد مخدر در سراوان ۲۰۰کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف شد که قاچاقچيان نيز متاسفانه از مرز گريختند.

وی اظهار داشت: عمليات انجام شده در سراوان در تاريکی شب صورت گرفت و عمدتا قاچاقچيان مواد مخدر شب‌ها حرکت می‌کنند و اين دسته قاچاقچی پس از مواجهه با ماموران مرزی مواد مخدر را‌‌ رها کرده و متواری شدند.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته نيز يک تن مواد مخدر توسط ماموران مرزبانی ناجا کشف شد و همچنين مرزبانان توانستند از ورود کالاهای ضد فرهنگی و ممنوعه نيز جلوگيری کردند.

شرفی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته همچنين ۱۰۸۳۰ ليتر سوخت قاچاق کشف و همچنين ۴۶ متجاوز مرزی که عمدتا متجاوزان افغانی بودند در مرزهای شرقی و جنوب شرقی دستگير شدند.

وی ادامه داد: در ايام تعطيلات گذشته ۳۷نفر عابر غير مجاز در مرز‌ها داشته‌ايم که به نظر می‌رسد اين تعد اد به دليل ايام تاسوعا و عاشورا باشد که برخی به قصد زيارت قصد عبور داشته‌اند که توسط پليس مرزبانی ناجا از خروج آن‌ها ممانعت به عمل آمد.

معاون عمليات فرماندهی مرزبانی ناجا تاکيد کرد: مرزبانان ما توانستند از ورود گروههای تروريستی ممانعت به عمل آورده و ۱۰۰ نفر را در اين رابطه دستگير کردند و تعدادی اقلام ضد امنيتی نيز از اين افراد کشف و ضبط شد.

وی تاکيد کرد: همچنين در ۴۸ ساعت گذشته مرزبانان ناجا طی عملياتهای مجزا توانستند دو باند اقلام دارويی غير استاندارد را کشف کنند.

شرفی در پايان گفت: محموله‌های قاچاق پس از کشف و ضبط در اختيار مراجع ذی‌صلاح قرار می‌گيرند که به عنوان مثال سوخت کشف شده به وزارت نفت و محموله‌های دارويی به وزارت بهداشت تحويل می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016