شنبه 18 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیران صدا و سیما در مستند انتقادی به عملکردشان حاضر نشدند

مدیران رسانه ملی درخواست‌های سازندگان مستند "162" کاری از بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) را برای حضور جلوی دوربین و پاسخ به انتقادها، بی‌جواب گذاشتند.

علی فروغی مسئول فرهنگی بسیج دانشگاه امام صادق (ع) در تشریح این موضوع به خبرنگار مهر گفت: مستند "162" در 37 دقیقه، برای اولین بار به نقد رویکردهای حاکم بر رسانه ملی پرداخته است. در واقع بعد از گذشت حدود سه سال از حکم ابقای عزت الله ضرغامی در سمت ریاست سازمان صدا و سیما از جانب مقام معظّم رهبری و تاکید ایشان بر اخلاق، امید و آگاهی در جهت گیری‌های آن سازمان، لازم است عملکرد این سازمان نسبت به انتظارات رهبری مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: مستند "162"، با نگاهی به رسالت و وظیفه این رسانه مهم و تاثیرگذار، رویکردهای رسانه ملی را از جنبه‌های مختلفی مانند خانواده، نفاق رسانه‌ای، الگوسازی، ترویج موسیقی و ترویج اباحه گری مورد بررسی قرار داده است. برای این کار ویژه‌برنامه‌های نوروزی صدا و سیما که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های رسانه ملی در طول سال است، مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این مسئول فرهنگی تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) تلاش کرده است با ساخت و تولید مستند "162" این رویکردها را به چالش بکشد. با این حال به منظور رعایت انصاف، از مدیران رسانه ملی هم دعوت به عمل آمده تا در همین مستند بتوانند نظراتشان را بیان کنند اما پاسخی دریافت نشد. در واقع ما سه هفته پیگیری کردیم اما به نتیجه‌ای نرسیدیم.

فروغی توضیح داد: آن زمان با مدیر شبکه دو علی بخشی‌زاده، مدیر وقت شبکه سه علی اصغر پورمحمدی، تهیه‌کننده برنامه سال تحویل، احسان علیخانی و فرزاد حسنی صحبت کردیم و چندین بار با مدیران دفتر و حتی با خود این اشخاص حرف زدیم اما هیچ کدام پاسخگو نبودند.

وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق از مدیران رسانه ملی برای حضور در مراسم افتتاحیه این مستند نیز دعوت به عمل خواهد آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016