چهارشنبه 10 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صداوسیما شبکه خانواده راه‌اندازی کند

بررسی سند مهندسی فرهنگی کشور در جلسه این هفته شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز ادامه یافته و اعضا لزوم توجه به رویکرد خانواده‌محوری در تمام سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کشور را مورد بررسی قرار دادند و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در جلسه عصر سه‌شنبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست محمود احمدی‌نژاد برگزار شد، اعضا همچون چند جلسه گذشته به بررسی بخش مرتبط با خانواده در سند مهندسی فرهنگی کشور پرداختند.

در این جلسه بر لزوم توجه به رویکرد خانواده‌محوری در همه سیاستگذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و چارچوب‌های مختلف کشور به ویژه در رسانه ملی تاکید و مقرر شد ضمن توجه خاص شبکه‌های فعلی صدا و سیما به رویکرد خانواده‌محوری، شبکه تخصصی و موضوعی خانواده پس از بررسی‌های کارشناسی لازم از سوی رسانه ملی راه‌اندازی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنین اعضا مصوب کردند مجامع مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، ساماندهی، سازماندهی و تقویت شده و خیرینی که در امر تسهیل ازدواج جوانان فعال هستند، مورد حمایت قرار گیرند و فعالیت آنان نظام‌مند شود.

در این جلسه اعضا درباره تدوین الگوی خانواده ایرانی - اسلامی ذیل الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت به بحث و بررسی پرداختند و مقرر شد درباره مباحث جزئی‌تر و چارچوب‌های نهادی این موضوع در ستاد ملی زن و خانواده که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است، تصمیم‌گیری شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016