شنبه 23 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران در مبارزه با مواد مخدر شریک بلغارستان است

تهران- قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار معاون مدیرکل مبارزه با جرائم سازمان یافته بلغارستان با تاکید بر این که این کشور نقش بسزایی در مبارزه با ترانزیت مواد مخدر دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر شریک بلغارستان است.
[ایران در مبارزه با مواد مخدر شریک بلغارستان است]

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ ˈطه طاهریˈ در این دیدار افزود: جمهوری اسلامی ایران نگران وضعیت آینده مواد مخدر در کشور بلغارستان است.

وی به مسیرهای قاچاق مواد مخدر به این کشور از طریق کشورهای عراق و ترکیه اشاره کرد و یادآور شد: مسیرهای جدیدی که برای ترانزیت مواد مخدر به بلغارستان استفاده می‌شود، مسلما این کشور در آینده، با انباشتی از مواد مخدر روبرو خواهد شد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ایران نیز همچون بلغارستان، در محل ترانزیت مواد مخدر واقع شده است و بر این اساس می‌بایست نشست سه‌جانبه ‌ای میان کشورهای ایران، عراق و بلغارستان به منظور جلوگیری از قاچاق مواد مخدرانجام شود.

طاهری اضافه کرد: بیشترین حجم کشفیات مواد مخدر در غرب ایران معطوف به مرفین و دیگر مشتقات تریاک است که این ها بازار مصرفی در ایران ندارند بلکه بازار اصلی آنها، کشورهای اروپایی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر اعم از مقابله، درمان و پیشگیری در کشورمان گفت: قاچاق مواد مخدر از جرایم سازمان‌یافته است و باید با اقدامات اطلاعاتی با آن مقابله و سرکرده‌های اصلی قاچاقچیان را شناسایی و به آنان ضربه وارد کرد.

طاهری با بیان این که ایران در مبارزه با مواد مخدر با بلغارستان شریک است، افزود: ایران آماده هر گونه همکاری با دولت بلغارستان است و ما نیز در زمینه‌های درمان، پیشگیری و کاهش آسیب می‌توانیم با در اختیار قرار دادن تجربیات خود تعاملات خوب و سازنده‌ای با یکدیگر داشته باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016