دوشنبه 23 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتخاب بهترین‌های موسیقی در مراسم گرمی

بی بی سی ـ پنجاه و پنجمین مراسم گرمی در آمریکا به کار خود پایان داد. در این مراسم که سالانه در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شود، به بهترین‌های دنیای موسیقی جایزه اهدا می‌شود.

جایزه گرمی، از معتبرترین جایزه‌های صنعت موسیقی جهان به شمار می‌رود.

ادل، خواننده بریتانیایی که سال گذشته شش جایزه را از آن خود کرد، امسال نیز اولین جایزه شب را برای بهترین نمایش تک‌نفره کسب کرد.

جایزه آهنگ سال به گروه Fun برای آهنگ "ما جوان هستیم" (We Are Young) رسید و همین گروه جایزه بهترین هنرمند نوظهور را نیز از آن خود کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آهنگ گوتیه با عنوان "کسی که من می‌شناختم" (Somebody That I Used To Know) به عنوان بهترین آهنگ ضبط شده سال شناخته شد.

این هنرمند دو جایزه دیگر را نیز با خود به خانه برد.

Mumford & Sons موفق به کسب جایزه بهترین آلبوم سال برای آلبوم Babel شدند.

اما این گروه Black Keys بودند که در مجموع، بیشترین موفقیت را کسب کردند؛ آنها از شش عنوانی که نامزد شده بودند، در چهار مورد جایزه گرفتند.

مراسم پرزرق و برق

این مراسم سه ساعت و نیم به طول انجامید و خواننده‌های معروفی همچون تیلور سویفت، ریانا، مارون فایو، استینگ و سر التون جان، از جمله هنرمندانی بودند که در آن آهنگ‌هایی اجرا کردند.

جاستین تیمبرلیک بعد از چهار سال غیبت از دنیای موسیقی، در این مراسم ظاهر شد و آهنگی از آلبوم جدید خود را اجرا کرد. جی زی نیز در حین این اجرا از میان تماشاگران روی صحنه آمد و او را همراهی کرد.

سر التون جان نیز با همراهی دیگر هنرمندان، آهنگی را در یادبود ۲۶ نفری که حدود دو ماه پیش در مدرسه سندی هوک کشته شدند، اجرا کرد.

تعداد زیادی از جوایز در مراسمی جداگانه، پیش از مراسم اصلی، اهداء شده بود. از جمله جایزه بهترین آلبوم موسیقی جهانی به راوی شانکار اهدا شد که جایزه‌اش را دخترش، آنوشکا، دریافت کرد.

آقای شانکار در دسامبر گذشته در خانه‌اش در کالیفرنیا درگذشت.

دختر راوی شانکار نیز به همراه پدرش برای این جایزه نامزد شده بود. او بعد از دریافت جایزه پدر گفت: "ای کاش خودش برای دریافت جایزه اینجا بود."

جایزه بهترین آلبوم پاپ اصیل به آلبوم Kisses on the Bottom سر پل مک‌کارتنی رسید.

The Beach Boys نیز بهترین آلبوم تاریخی را برای آلبوم The Smile Sessions به نام خود ثبت کردند. این اولین جایزه گرمی این گروه بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016