پنجشنبه 24 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرقت الاغ و فروش گوشت آن به کبابی ها

• دو سارق احشام که با سرقت الاغ، گوشت آن را برای تهيه کوبيده به رستورانهای بين راهی می دادند، دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر سه شنبه بيست و دوم اسفند ماه سال جاری فردی سراسيمه به کلانتری ۱۷۶ حسن آباد مراجعه و عنوان داشت ساعاتی پيش هنگام سرکشی از محل نگهداری احشام صاحب کارم مشاهده کردم که سه راس الاغ به سرقت رفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ماموران دايره تجسس پس از شنيدن اظهارات شاکی با اينکه از صحت گفته های وی که نصرالله نام داشت، مطمئن شدند بلافاصله پرونده ای تشکيل و تحقيقات خود را در خصوص شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان آغاز کردند.

ماموران در بررسيهای خود متوجه شدند يکی از قصابی های محل اقدام به فروش گوشت الاغ می کند که بلافاصله وارد عمل شده و مالک قصابی را در حاليکه مشغول خرد کردن الاغ ذبح شده بود، دستگير و به کلانتری انتقال دادند.

با انتقال متهم وی مورد بازجويی قرار گرفت طی بازجويی های انجام شده مرد قصاب با اعتراف به فروش گوشت الاغ گفت:ساعتی پيش دو جوان به نامهای "محمد" و "محرم " الاغ ذبح شده ای را در حاليکه پشت يک وانت گذاشته بودند برای فروش به مغازه آوردند و گفتند که دو الاغ زنده ديگر دارند که در صورت تمايل برای خريد با آنها تماس بگيرم.

ماموران با گرفتن مشخصات متهمان و شناسايی مخفيگاه دزدان در يک عمليات غافلگيرانه موفق شدند آنها را دستگير کنند. در بازرسی از مخفيگاه آنها دو الاغ شاکی که سارقان فرصت ذبح آن را پيدا نکرده بودند،نيز کشف شد.

ماموران متهمان را برای تکميل پرونده و تحقيقات بيشتر به کلانتری انتقال داده و تحت بازجويی های پليس قرار دادند که در خلال تحقيقات فنی مشخص شد متهمان از سارقان احشام در منطقه حسن آباد قم هستند که با پرسه زنی های شبانه خود اقدام به سرقت احشام به خصوص الاغ از طويله روستاييان کرده و پس از ذبح،گوشت الاغ را به قصابی فروخته و قصاب نيز پس از چرخ کردن گوشت، آن را به برخی از رستوران های بين راهی فاقد مجوز اتحاديه اصناف و تاييد فعاليت وزارت بهداشت جهت مخلوط کردن و درست کردن کباب کوبيده به فروش می رساند.

با اعترافات صريح متهمان مبنی بر سرقت احشام و فعاليت غير قانونی مبنی بر فروش گوشت الاغ پرونده ای در اين رابطه تشکيل و در اختيار مقام قضايی قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016