دوشنبه 12 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع بی‌نتيجه هزاران تهرانی برای خوردن بزرگ‌ترين بستنی (با عکس)

هزاران تهرانی: ای چوپان دروغگو! بستنی های ما کو؟

بازتاب ـ مردم حاضر در محل که از اين اقدام به خشم آمده بودند، اقدام به دادن شعار و راهپيمايی عليه بستنی چوپان کرده و اين برند تبليغاتی را چوپان دروغگو نام نهادند، گفته می شود هزينه برگزاری برنامه امروز يک ميليارد تومان برآورد شده است

شگرد تبليغاتی يک شرکت بستنی سازی به تجمع و شعار دادن هزاران شهروند تهرانی عليه اين شرکت منجر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار «بازتاب»، بستنی چوپان که متعلق به شرکت شير دشت بکا می باشد، از مدتها قبل با تبليغات سنگين وعده داده بود بزرگترين بستنی جهان را روز ۱۳ فروردين در توچال تهران به مردم هديه خواهد داد که برای انی موضوع تبليغات سنگن شهری را استفاده کرده بود اما برنامه را به ۱۲فرودين تغيير داد.

هزاران شهروند تهرانی امروز با طی مسافت های طولانی، خود را به ايستگاه نخست توچال رسانده بودند تا بستنی چوپان را از نزديک مشاهده کنند و در خوردن بزرگترين بستنی جهان سهيم شوند.

شرکت چوپان که اعلام کرده بود بستنی مذکور به وزن ۵ هزار کيلوگرم معادل حدود ۲۵ هزار بستنی معمولی توليد شده است و به اين نقطه حمل گرديده است، از ارائه آن به مردم خودداری و اعلام کرد بستنی مذکور به جای خورده شدن در توچال، در خيريه توزيع خواهد شد!



مردم حاضر در محل که از اين اقدام به خشم آمده بودند، اقدام به دادن شعار و راهپيمايی عليه بستنی چوپان کرده و اين برند تبليغاتی را چوپان دروغگو نام نهادند، مردم شعار می دادند:"ای چوپان دروغگو بستنی های ما کو؟".

با توجه به بی معنی بودن توزيع ۵ هزار کيلو بستنی در خيريه و عدم پخش آن در محل رونمايی، شايعات مختلفی درباره اين موضوع پخش شده است که سالم نماندن اين بستنی و بروز مشکلاتی در آن، از جمله اين شايعات است.

قرار بود اين بستنی به عنوان بزرگترين بستنی جهان از سوی شرکت گينس ثبت شود، اما مشخص نيست با توجه به عدم توزيع و خورده شدن آن، آيا کتاب رکوردهای گينس اين بسننی را به عنوان بزرگترين بستنی جهان خواهد پذيرفت يا خير؟

مسئولان بستنی چوپان با مشاهده اعتراضات مردم، اقدام به پرت کردن بستنی های معمولی از ماشين های اين شرکت به ميان تجمع کنندگان کردند تا اعتراضات فروکش کند، اما اين مساله يک بی احترامی تلقی شد و اعتراضات را تشديد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016