سه شنبه 20 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
11 آذر» چرا بازيگران بازيگر نمي مانند، اعتماد
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زمزمه‌ درگوشی آمدن حميد استيلی و هديه تهرانی در انتخابات شوراها

مهر ـ ۲۶ فروردين ماه ثبت نام برای انتخابات شورای شهر چهارم آغاز می شود. برخی از اعضای شورای شهر تهران که سابقه دو دوره حضور در شوراها را دارند درباره احتمال حضور دوباره خود در ساختمان بهشت با مهر گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر،اولين جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۹۲ بيش از آن که حال و هوای شهری داشته باشد رنگ و بوی انتخاباتی داشت.

بيشتر گفتگوی اعضای شورای شهر تهران در خصوص حضور دوباره شان در چهارمين دوره انتخابات شوراها بود. رئيس شورای شهر تهران که به گفته خودش مدتهاست فعاليت ستادهای انتخاباتی شوراهايش را فعال کرده است می گويد: مردم باحضور خود در انتخابات شوراها می توانند يک بال حماسه سياسی باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ليست چمران که مهمترين ليست شورای شهر چهارم است هنوز تکميل نشده است.

بيادی: حضور ائتلاف آبادگران ايران اسلامی با حضور ۱۱ گروه

حسن بيادی، نائب رييس شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضورش در انتخابات چهارم شوراها گفت: ائتلاف آبادگران ايران اسلامی با حضور ۱۱ گروه سياسی قرار است در اين انتخابات حاضر شود.

وی با اشاره به اين که ليست نهايی چمران در انتخابات ۳۱ نفره است گفت: نگاه رئيس شورای شهر به اعضای شورای سوم که قصد حضور در انتخابات آينده را دارند مثبت است و به کسی برای عدم حضور دوباره فشار نيامده است.

نائب رييس شورای شهر تهران با اشاره به آغاز کار ستادهای انتخاباتی شوراها گفت: پيش از هر انتخاباتی لوازمی لازم است و طبيعی است که گروه های همفکر ستادهای انتخاباتی تشکيل دهند به خصوص انتخابات کلان شهری مانند تهران که بسيار پيچيده است و انتخابات خاص خود را دارد.

تصميم گيری در دقيقه ۹۰

علی رضا دبير،عضو هيات رئيسه شورای شهر،حمزه شکيب، رئيس کميسيون عمران شورای شهر تهران، پروين احمدی نژاد از جمله اعضای شورا بودند که در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کردند هنوز تصميم قطعی خود را برای حضور در انتخابات آينده شوراها نگرفته و در فرصت باقی مانده احتمال دارد که در اين انتخابات شرکت کنند.

ائتلاف اعضای شورای شهر سوم

خسرو دانشجو ،سخنگوی شورای شهر تهران نيز در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين که در انتخابات شورای شهر چهارم شرکت خواهد کرد گفت: ائتلافی در ميان اعضای شورای شهر سوم که قصد حضور در انتخابات آينده را دارند شکل گرفته است که وی نيز در اين ائتلاف حضور دارد .

خانم های شورا می آيند

معصومه آباد دبير کميته سلامت شورای شهر تهران نيز در گفتگو با مهر گفت: هنوز تصميم قطعی خود را برای حضور در انتخابات و برنامه هايم در شورای چهارم نگرفته ام اما اگر در ليستی باشم در انتخابات حضور پيدا ميکنم .

معصومه ابتکار نيز هرچند با قاطعيت اعلام حضور نکرد اما از حضوراصلاح طلبان در انتخابات شوراها خبر داد .

ورزشکاران و هنرمندانی که به شورا می آيند

از حميد استيلی ، آرش مير اسماعيلی و رضا زاده به عنوان ورزشکارانی که احتمال حضورشان در انتخابات شوراها بود نام برده شد.

هديه تهرانی در کدام ليست است

بر اساس شنيده ها هديه تهرانی بازيگری که مدتهاست در پرده سينماها حضور نداشته است نيز قصد حضور در انتخابات شوراها را دارد .

اتئلاف شهرداران دوره کرباسچی و احمدی نژاد

برخی از اعضای شورای شهر امروز از ائتلافی برای حضور در انتخابات چهارم سخن می گفتند که ترکيبی از شهرداران مناطق دوران مديريت کرباسچی و احمدی نژاد است.

همچنين در حرف های در گوشی شورای شهر تهران از عبدالحسين روح الامينی، محمد علی نجفی و پرويز فتاح به عنوان شهرداران آينده پايتخت نام برده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016