سه شنبه 10 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه محدوديت ها برای مهمانداران هواپيما در ترکيه: "تتو کردن و ماتيک صورتی و قرمز ممنوع"

عصر ايران ـ آرايش های زرق و برق دار ممنوع است. در آرايش بايد از رنگ های ملايم استفاده شود و رنگ های جيغ و آرايش های زرق و برق دار نباشد. گذاشتن کلاه گيس ممنوع است و موها بايد با رنگ های طبيعی باشد
مسئولان شرکت هواپيمايی دولتی ترکيه (turk hava yollari-THY) در ادامه اعمال محدوديت ها درباره نحوه پوشش و آرايش مهمانداران هواپيمايی دولتی ترکيه، زدن تتو بر بخش های قابل رويت بدن و نيز زدن ماتيک های قرمز و صورتی و کبود را برای مهمانداران زن ممنوع کرد.

به گزارش عصر ايران به نقل از روزنامه " خبر" ترکيه در بخشنامه جديد مديران شرکت هواپيمايی دولتی ترکيه آمده است که آرايش های زرق و برق دار و زدن رژ قرمز، صورتی و کبود برای مهمانداران زن ممنوع اعلام می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در بخشنامه جديد آمده است :" آرايش های زرق و برق دار ممنوع است. در آرايش بايد از رنگ های ملايم استفاده شود و رنگ های جيغ و آرايش های زرق و برق دار نباشد. گذاشتن کلاه گيس ممنوع است و موها بايد با رنگ های طبيعی باشد. علاوه بر رنگ قرمز رژ های به رنگ کبود و صورتی نيز نبايد استفاده شود و موها نبايد روی گوش ها را بگيرد و گوش ها بايد مشخص باشد."

پيشتر نيز مسئولان شرکت هواپيمايی ترکيه درباره رنگ موی زنان مهماندار بخشنامه های جديدی صادر کرده بودند؛ از جمله رنگ موی قرمز را برای مهمانداران اين شرکت ممنوع اعلام کرده بودند.

همچنين در بخشنامه جديدی که که از سوی مديران شرکت هواپيمايی ترکيه آمده است داشتن " تتو " در بخش های قابل رويت بدن برای مهمانداران زن و مرد ممنوع اعلام شده است و طبق اين بخشنامه از اين پس در مراحل استخدامی داشتن تتو در بخش های قابل رويت بدن ، مانع پذيرش مهمانداران در مراحل استخدامی خواهد بود.

محدوديت های اعمال شده درباره نحوه پوشش و آرايش مهمانداران شرکت هواپيمايی ترکيه در سال گذشته يکی از سوژه های خبرساز در رسانه های اين کشور به ويژه رسانه های منتقد بوده است و منتقدان مديران شرکت هواپيمايی ترکيه را به اعمال استانداردهای اسلامی در پوشش مهمانداران متهم کرده اند.

اخيرا نيز پوشش جديد مهمانداران شرکت هواپيمايی ترکيه جنجال گسترده ای در سطح رسانه های اين کشور داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016