چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معرفی خبرنگار رادیو به حراست در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، هنگامی که یکی از نویسندگان حاضر در رونمایی کتاب «ناگفته‌های دمشق» گفت که نمی‌داند در ماجرای سوریه، واقعاً حق با کدام یک از طرف‌های درگیر است؛ چون او یک نویسنده است و از مسائل بین‌الملل سر در نمی‌آورد، سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین از بی‌اطلاعی این نویسنده از وضعیت سوریه به عنوان خط مقدم جبهه ضدصهیونیستی ابراز ناراحتی کرده و گویا خطاب به اطرافیانش گفته که رسانه‌های ما ماه‌هاست درباره سوریه اطلاع‌رسانی می‌کنند، اما یک نویسنده از وضعیت این کشور و فعالیت تروریست‌ها در سوریه بی‌خبر است. یک نفر باید نویسنده‌های ما را هدایت کند!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معرفی خبرنگار رادیو به حراست
یکی از خبرنگاران رادیو هنگامی که می‌خواست در شبستان مصلی دست به تهیه گزارش بزند، با مأموران حراست نمایشگاه مواجه شد که از او کارت شناسایی می‌خواستند و چون این خبرنگار، کارت خود را همراه نداشت، مأموران حراست او را «تحت‌الحفظ» به کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی نمایشگاه آوردند تا صحت ادعای او ثابت شود.
از آنجا که خبرنگار مذکور، از همکاران باسابقه رادیوست و تقریباً هر روز گزارش‌های انتقادی‌اش از این رسانه پخش می‌شود، بلافاصله از سوی مسئولان کمیته اطلاع‌رسانی شناسایی و از دست مأموران حراست آزاد شد. منتها انتقال او از شبستان به طبقه فوقانی آن و سپس آزادی‌اش با سروصدای فراوانی همراه بود که برای لحظاتی فعالیت اتاق خبرنگاران را تحت تأثیر قرار داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016