سه شنبه 17 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمان فتحعليان: هميشه پايين شعرهايم می‌نويسند؛ با اغماض تاييد شد

• خاطره‌ای که از فرستادن اشعارم برای مجوز داشته‌ام اين است که هميشه پايين شعرهايم می‌نويسند؛ با اغماض تاييد شد
• سبک من هيچ وقت عوض نمی‌شود، ممکن است سازبندی‌ها در اين کار عوض شده باشند.

ايلنا: فرمان فتحعليان بعد از دو سال دوری‌اش از صحنه موسيقی قرار است ۲۶ ارديبهشت ماه در سالن ميلاد کنسرتی برگزار کند که در آن چهارده قطعه را اجرا خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار ايلنا، اين خواننده در اين کنسرت علاوه بر قطعه‌های آلبوم‌های قبلی‌ چهار قطعه از آلبوم جديديش را هم اجرا خواهد کرد.

فتحعليان در نشست خبری که امروز سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت به همين مناسبت در خانه هنرمندان ايران برگزار شد، گفت: بسيار خوشحالم بهانه‌ای شد که صدايی به اسم موسيقی جريان يابد.

او که به بهانه جشنواره سه‌گانه خليج‌فارس روی صحنه خواهد رفت؛ يادآور شد: جشنواره سه‌گانه خليج‌فارس بهترين بهانه است که اين اسم دوباره گفته شود تا اسم خليج فارس هميشه فارس بماند.

فتحعليان که پنج سال است آلبومی منتشر نکرده، می‌گويد: الان آن انرژی منفی رفته است و نصف موانع و سنگ‌ها از بين رفته‌اند و حالا می‌توانم با آرامش بيشتری کار کنم.

او در کنسرت‌اش قطعاتی چون ناجی، مست و خراب، بابا حيدر، شهر ليلی و.... را اجرا می‌کند.

اين خواننده درباره جديدترين آلبوم خود، گفت: هنوز اقدامی برای مجوز نکرده‌ام بعد از برگزاری جشنواره، برای مجوز و ضبط آلبوم اقدام خواهم کرد و اميدوارم که اشعارم اصلاحيه کمتری بخورد.

در آلبوم جديد فتحعليان شعرهايی از مولوی، سيروس‌الوند، مقدس فانی و آرش غنی‌زاده را خوانده است، او می‌گويد: خاطره‌ای که از فرستادن اشعارم برای مجوز داشته‌ام اين است که هميشه پايين شعرهايم می‌نويسند؛ با اغماض تاييد شد.

او که اعتقاد دارد از اين به بعد برای فعاليت در زمينه موسيقی مشکلی نخواهد داشت، اضافه کرد: چند وقتی دچار افسردگی شديد بودم و اصلا هيچ کاری نکردم و شروع اين کار بعد از رفع ممنوعيت کاری‌ام است که فکر می‌کنم ادامه داشته باشد.

فتحعليان درباره اين‌که آيا در آلبوم جديد سبک کاری‌اش عوض شده، می‌گويد: سبک من هيچ وقت عوض نمی‌شود، ممکن است سازبندی‌ها در اين کار عوض شده باشند.

او آرزو می‌کند که گردش کائنات بر اهالی هنر بر مدار خودش بگذرد و هم روزهای خوش را هم ببينند.

جشنواره سه‌گانه خليج فارس در نخستين دوره‌ به همت شرکت هامين گستر آريا سه کنسرت، گروه وزيری با خوانندگی سالار عقيلی و سرپرستی کيوان ساکت، گروه ليان با سرپرستی محسن شريفيان و همچنين کنسرت فرمان فتحعليان برگزار می‌کند.

سيدعلی ميرمحمدی، مدير برگزاری اين جشنواره تاکيد دارد که اين جشنواره به شکل مستقل و بدون حمايت مالی برگزار می‌شود و علت نامگذاری اين جشنواره به نام خليج‌فارس ادای دينی به خليج هميشه فارس بود هست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016