سه شنبه 31 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون سازمان سينمايی: پيشنهاد اضافه شدن افراد منسوب به خانه سينما در هيات بازگشايی

ايسنا ـ هيات پيگيری بازگشايی خانه سينما از سازمان سينمايی درخواست کرد که «نماينده يا نمايندگانی منسوب به هيات مديره و خانه سينمای سابق» به ترکيب اين هيات اضافه شوند.

مهدی عظيمی ميرآبادی – معاون فعاليت‌های سازمان سينمايی و مسئول هيات پيگيری بازگشايی خانه سينما - در گفت‌وگويی با خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين مطلب بيان کرد: چهارمين جلسه‌ی هيات پيگيری بازگشايی خانه سينما، دو روز قبل (شنبه ۲۸ ارديبهشت ماه) برگزار شد و در آن جلسه، از سازمان سينمايی درخواست کردند از افرادی که منسوب به خانه سينمای قبل هستند، دعوت کنيم تا در اين هيات حضور داشته باشند.

وی درباره دليل اين هيات برای ارائه‌ی چنين درخواستی توضيح داد: اين هيات با توجه به اينکه می‌خواست حُسن نيت خود را نشان دهد و هم‌چنين به منظور جلوگيری از تفرقه و به تعبيری عدم بهره‌برداری سياسی از بازگشايی خانه سينما، چنين درخواستی را مطرح کرد تا بتواند با تعامل بيشتر کار خود را پيش ببرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون فعاليت‌های سازمان سينمايی افزود: در اين درخواست،‌ اعضای هيات بازگشايی خانه سينما از سازمان سينمايی خواسته‌اند که از افراد منتسب به خانه سينمای قبلی، هيات مديره و صنوف آن دعوت کنيم تا علاوه‌بر حضور در هيات بازگشايی خانه سينما در جلسات آن نيز حاضر شوند.

معاون رئيس سازمان سينمايی درباره‌ی نظر اين سازمان و رئيس آن پيرامون اين درخواست، بيان کرد: ما اکنون در حال بررسی اين تقاضا هستيم که ببينيم آيا اجابت چنين درخواستی شدنی است يا خير و اگر می‌توان آن را قبول کرد،‌ نحوه‌ی اجرايی‌ شدنش چگونه خواهد شد.

عظيمی در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايسنا درباره زمان قطعی بازگشايی خانه سينما اظهار کرد: کليات برنامه‌ريزی زمانی افتتاح خانه سينما در جلسه هيات بازگشايی به تصويب رسيد، اما بايد جزئيات دقيق آن در جلسات آتی مشخص شود تا بتوانيم نتايج را به شکل قطعی اعلام کنيم.

وی در عين حال يادآور شد: براساس آنچه در اساسنامه ابلاغ شده، مشخص شده است،‌ دو ماه زمان داريم تا اين کار به طور کامل انجام شود، اما برنامه‌ريزی هيات بازگشايی خانه سينما برايمان مهم است. ممکن است آن‌ها درخواست بدهند که اين زمان کم‌تر يا بيشتر شود، در هر صورت بايد ببينيم نظر هيات بازگشايی خانه سينما چيست.

مهدی عظيمی ميرآبادی در پايان سخنانش درباره زمان بازگشايی خانه سينما، تاکيد کرد: تا کنون هيات بازگشايی مورد خاصی را درباره زمان‌بندی‌اش بيان نکرده است، بنابراين آنچه قبلا در اين زمينه گفته شده، هنوز به قوت خود باقی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016