سه شنبه 14 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير نادری داور جشنواره "کوتاه- کوتاه" ژاپن شد

شرق: پانزدهمين جشنواره بين‌المللی کوتاه-کوتاه ژاپن شاهد حضور دو ايرانی است، امير نادری يکی از اعضای هيات داوران و اميد عبداللهی در بخش مسابقه سينمای آسيای جشنواره، از جمله فيلمسازان حاضر در اين رويداد هستند.

امير نادری که از فيلمسازان ايرانی است در اين دوره جشنواره، يکی از اعضای هيات داوران را تشکيل می‌دهد. اميد عبداللهی نيز با اثری به نام «کورسو» که يک فيلم کوتاه داستانی است، در بخش مسابقه سينمای آسيای جشنواره بين‌المللی کوتاه -کوتاه ژاپن شرکت دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اين فيلم از توليدات مرکز گسترش مرکز سينمای مستند و تجربی است و اهميت حضور در چنين جشنواره‌ای در اين است که يکی از مسيرهای معرفی به آکادمی اسکار به شمار می‌رود. اين فيلم کوتاه قرار است در بخش «مسابقه بين‌الملل» آسيا با ۱۶فيلم کوتاه ديگر برای کسب جايزه بزرگ و جايزه ويژه تماشاگران به رقابت بپردازد.

در پانزدهمين دوره جشنواره بين‌المللی کوتاه -کوتاه ژاپن که از روز سه‌شنبه در توکيو آغاز به‌کار می‌کند، ۸۱ فيلم برای نمايش و رقابت در بخش‌های رسمی جشنواره انتخاب شده‌اند.

اين جشنواره در سه بخش رسمی بهترين فيلم کوتاه بين‌الملل، بهترين فيلم کوتاه آسيايی و بهترين فيلم کوتاه ژاپنی و همچنين جايزه ويژه تماشاگران برگزار می‌شود. برندگان «جايزه بزرگ» جشنواره در هر بخش، به آکادمی اسکار معرفی خواهند شد. جشنواره بين‌المللی فيلم «کوتاه -کوتاه» ژاپن از سال۱۹۹۹ و با هدف پشتيبانی از فيلمسازان جوان سراسر دنيا تاسيس شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016