یکشنبه 19 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نام نویسی از دانش آموزان اتباع خارجی از اواسط تیرماه آغاز می شود

مسوول اتباع خارجی مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور اعلام كرد: نام نویسی قطعی از دانش آموزان اتباع خارجی از اواسط تیرماه و همزمان با ارایه شیوه نامه جدید كمیته دایمی اتباع خارجی وزارت كشور آغاز می شود.

احمد شاهمردانی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا با بیان اینكه نام نویسی موقت از دانش آموزان اتباع خارجی آغاز شده است، افزود: ممكن است تغییراتی در شیوه نامه كمیته دایمی اتباع خارجی وزارت كشور كه با حضور دستگاه های مختلف جلسه ای در این زمینه برگزار می شود، اعمال شود براین اساس نام نویسی رسمی و قطعی از دانش آموزان یاد شده با ارایه این شیوه نامه صورت می گیرد.

وی با بیان اینكه دانش آموزان اتباع خارجی می توانند به همه مدارس برای نام نویسی مراجعه كنند، گفت: شرط نام نویسی از این دانش آموزان در مدارس همانند سایر دانش آموزان است ولی دانش آموزان اتباع خارجی باید هنگام ثبت نام پاسپورت یا گذرنامه و همچنین كارت آمایش ۹ را به همراه داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسوول اتباع خارجی مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور اضافه كرد: دانش آموزان اتباع خارجی باید به جای كارت آمایش هشت ، كارت آمایش ۹ كه نشاندهنده تمدید این كارت از سوی اداره كل اتباع و مهاجرین وزارت كشور و پلیس مهاجرت است را ارایه دهند.

شاهمردانی با بیان اینكه سال گذشته ۳۳۰ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس نام نویسی كردند، گفت: امسال پیش بینی می شود تعداد دانش آموزان اتباع خارجی افزایش پنج تا ۱۰ درصدی داشته باشد.

به گفته وی دانش آموزان اتباع خارجی كه می خواهند در پایه اول ابتدایی نام نویسی كنند باید همانند سایر دانش آموزان كارت سلامت را نیز همراه داشته باشند.

وی در مورد میزان پرداخت وجوه نام نویسی دانش آموزان یاد شده در مدارس گفت: شهریه نام نویسی دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس همانند سال گذشته است مگر اینكه در شیوه نامه كمیته دایمی اتباع خارجی وزارت كشور دراین زمینه تغییراتی اعمال شود.

شاهمردانی اضافه كرد: سال گذشته شهریه نام نویسی از دانش آموزان ابتدایی ۱۰۰ هزار تومان، راهنمایی ۱۳۰ هزار تومان و متوسطه و پیش دانشگاهی ۱۵۰ هزار تومان بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016