شنبه 16 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
14 بهمن» ترجمه رمان جيمز جويس در فهرست پرفروش‌ترين‌ کتاب‌های چين
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاکسی‌ها چينی می‌شوند؟

ايسنا ـ رييس ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت کشور از بررسی ورود خودروی جديد وارداتی برای خطوط تاکسی‌های برون شهری خبر داد.

سيد مجتبی شفيعی در گفت‌وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت: برخی محدوديت‌ها در واردات خودرو وجود دارد که بايد اين محدوديت‌ها را اصلاح کنيم؛ از جمله اينکه در دستورالعمل‌ بانک مرکزی اجازه پرداخت تسهيلات به خودروهای وارداتی داده نشده که بايد اين موضوع به گونه‌ای اصلاح و در دستور کار قرار گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: با توجه به اينکه در تاکسی برون شهری ورود خودروهای وارداتی پذيرفته شده، چنانچه برای خودروهای درون شهری نيز اين امر مورد توافق قرار گيرد، قطعا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رييس ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت کشور از بررسی خودروی جديد وارداتی برای ورود به خطوط تاکسی‌های برون شهری خبرداد و گفت: چنانچه توافق‌های نهايی صورت گيرد، اين خودرو نيز به MVM۵۳۰ اضافه خواهد شد و در حال حاضر منتظر حل شدن تسهيلات بانکی آن هستيم.

ارائه تخفيف گمرکی برای شرکت‌های خصوصی واردکننده تاکسی

رييس ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت کشور درباره اينکه چرا برای جايگزينی تاکسی‌های فرسوده از بخش‌خصوصی کمک گرفته نمی‌شود، گفت: ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت کشور از همراهی و همکاری شرکت‌های خصوصی تاکسيرانی برای نوسازی ناوگان استقبال می‌کند و چنانچه بخواهند خودرويی با کاربری تاکسی برای کشور وارد کنند، تمام تخفيفات گمرکی برای آنها لحاظ خواهد شد.

وی اظهار کرد: مشکل اين طرح اين است که ورود به اين کار برای شرکت‌های خصوصی مقرون به صرفه نيست، در اين زمينه سرمايه‌گذاری نمی‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016