دوشنبه 2 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خاطره جالب شمس‌الواعظين از سعيد مرتضوی

ماشاالله شمس‌الواعظين در گفت‌وگويی با هفته‌نامه آسمان، خاطراتی از سعيد مرتضوی نقل کرده است.

به گزارش ايسنا، در بخشی از اين گفت‌وگو آمده است: «جالب است بگويم هر شخصی که در دستگاه قضايی کشور در معرض ديدار (ولو يک بار) با مرتضوی بوده از خاطرات سرشاری در مورد نوع رفتار غير دانش‌محور و رفتار خصلتی سعيد مرتضوی سخن می‌گويد. اين خاطرات آنقدر زياد است که ناباورانه است. من چند تا مثال به دليل آنکه مهم است که اينها در بخشی از تاريخ مطبوعات ثبت شود، مطرح می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای مرتضوی در حالی که من را محاکمه می‌کرد، مديرمسئول روزنامه جامعه آقای جلايی‌پور را صدا می‌زند. آقای جلايی‌پور نقل می‌کند که مرتضوی به او گفته تو از خانواده شهدا هستی، رابطه‌ات با شمس‌الواعظين را قطع کن، ما در خانه شمس‌الواعظين «ريميل» پيدا کرده‌ايم. دکتر جلايی‌پور می‌گويد به مرتضوی گفتم شما حق نداشتيد اين کار را بکنيد؛ «ريميل» يک وسيله آرايشی خانم‌هاست. مرتضوی می‌گويد نه، «ريميل» شمس‌الواعظين به کامپيوتر وصل می‌شود.

اين اتفاق مربوط به زمانی است که تازه «ايميل» راه افتاده بود. اين رفتار مرتضوی از آنجا بود که در همان روزهای اول راه افتادن شبکه‌های اجتماعی وقتی ديدند من «ايميل» دارم حساس شده بودند. اين اتفاق کافی است که نشان دهد کسی که در عالی‌ترين منصب قضا در امر مطبوعات نشسته از فرآورده‌های عصر انفجار اطلاعات و تکنولوژی مربوط به آن مطلع نيست. به همين دليل دچار مخمصه و اشکال می‌شود و علاوه بر لکنت زبانی دچار لکنت رفتاری نيز می‌شود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016