دوشنبه 21 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

حسين پاکدل به‌دليل ممنوع‌الکار بودن خط خورد

ايسنا ـ حضور «حسين پاکدل» به‌عنوان مجری اختتاميه جشنواره فيلم فجر به‌دليل «ممنوع‌الکار بودن» او در تلويزيون منتفی شد.

اين هنرمند که چند دوره اجرای اختتاميه جشنواره فيلم فجر را برعهده داشته است‌، با تأييد اين خبر، به خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: از ۱۰ روز پيش برای اجرای اختتاميه جشنواره فيلم با من صحبت شد و من تمام برنامه‌هايم را تغيير دادم تا بتوانم در خدمت دوستان باشم؛ اما يک‌باره گفتند تلويزيون با شما مشکل دارد و به همين دليل، موضوع منتفی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او اظهار کرد: برای وزارت ارشاد متأسفم که زيرمجموعه‌ی تلويزيون شده است و در اين شرايط، تلويزيون برای جشنواره فيلم فجر تعيين تکليف می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مديران تلويزيون مبنی بر اين‌که «هنرمند ممنوع‌الکار نداريم» ادامه داد: تصورم اين است که آقای ضرغامی به‌عنوان رييس سازمان صداوسيما يا معاونان او، از زيرمجموعه‌ی خود بی‌خبرند که می‌گويند «ممنوع‌الکار نداريم» يا اين‌که گزارش‌های درستی به آن‌ها داده نمی‌شود، چون هنرمندان زيادی در تلويزيون ممنوع‌الکار هستند.

پاکدل افزود: من در «فهرست سياه» تلويزيون هستم و سال‌هاست کارتم را گرفته‌اند و به هيچ عنوان در هيچ برنامه‌ای حق حضور ندارم. هربار دوستان از من کمک خواسته‌اند، تلويزيون اجازه‌ی همکاری نداده است. به همين دليل، در بسياری از مواقع ناچار شده‌ام با نام ديگری با دوستانم همکاری کنم و به آن‌ها مشاوره بدهم.

او بار ديگر تأکيد کرد: حيرت می‌کنم که تلويزيون به خود اجازه می‌دهد برای وزارت ارشاد تعيين تکليف کند و باز هم شگفت‌زده هستم که چگونه وزارت ارشاد به‌راحتی زير بار می‌رود. اگر آن‌ها تصميمی می‌گيرند، بايد پای تصميم خود بايستند.

پاکدل اظهار کرد: اين موضوع، برای من مشکلی نيست و يک جشنواره‌ی بين‌المللی نمی‌تواند تحت‌الشعاع يک نفر قرار گيرد؛ اما هر جشنواره‌ای شأنيتی دارد که بايد حفظ شود.

او همچنين اضافه کرد: چه ضرورتی دارد که دوستان بگويند هنرمند ممنوع‌الکار يا ممنوع‌التصوير نداريم. در حالی که چنين چيزی واقعيت ندارد و گويا فقط يک پُز است.

به گزارش ايسنا‌، حسين پاکدل هنرمند و يکی از مديران پيشين تئاتر است که سال‌ها سابقه‌ی فعاليت در تلويزيون را داشته، اين هنرمند چند سال پيش در تلويزيون ممنوع‌الکار شد.

پس از منتفی شدن حضور او به‌عنوان مجری در اختتاميه جشنواره فيلم فجر، شنيده شده است که محمدرضا شهيدی‌فر، ديگر مجری تلويزيون جايگزين پاکدل خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016