چهارشنبه 14 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

"سرزمين کهن" باز هم قربانی گرفت، برکناری مدير گروه سريال شبکه سه


مهر ـ محمودرضا تخشيد مدير گروه فيلم و سريال شبکه سه با حکم مجيد زين‌العابدين مدير شبکه از اين سمت برکنار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه اعتراضات به سريال «سرزمين کهن» که به توبيخ عوامل و دست اندرکاران آن و در نهايت توقف پخش سريال منجر شد، مدير گروه سريال شبکه سه محمودرضا تخشيد نيز حکم برکناری خود را دريافت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين عزت‌الله ضرغامی در نامه‌ای خطاب به علی دارابی نسبت به سريال «سرزمين کهن» که باعث اعتراضات برخی از هم وطنان بختياری شده بود تذکر داده بود.

تخشيد به عنوان مدير گروه فيلم و سريال شبکه سه، محمد مسعود تهيه‌کننده سريال، کمال تبريزی کارگردان سريال و عباس سليمی نمين مشاور تاريخی پروژه در نامه‌ای شبهات ايجاد شده درباره سريال را پاسخ داده بودند.

تخشيد سال‌ها در شبکه سه با علی اصغر پورمحمدی همکاری کرده بود و در زمان حضور پورمحمدی در شبکه تهران نيز کنار او بود.

شنيده می‌شود محمدرضا شريفی مدير گروه فيلم‌های تلويزيونی و تفريحات شبکه سه موقتا سرپرستی گروه سريال را برعهده خواهد داشت.

امروز به خبرنگاران اعلام شد که روی تابلوی نصب شده در ساختمان شبکه سه حکمی بر مبنی بر اينکه محمودرضا تخشيد مدير گروه فيلم و سريال شبکه سه برکنار شده است، ديده می‌شود.

در تماس خبرنگار مهر با مدير شبکه ۳، مدير روابط عمومی شبکه سه، مدير روابط عمومی سيما و مدير کل روابط عمومی سازمان صدا و سيما برای پيگيری کم و کيف اين برکناری موفق به برقراری ارتباط با هيچ‌يک از آنها نشديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016