سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرهای کوتاه از استقلال، کسر مبلغی از کمک رئیس جمهور، استقلال به دنبال حامی مالی جدید، مهر

خبرهایی از آخرین وضعیت بازیکنان برزیلی مد نظر باشگاه استقلال، تلاش برای جذب حامی مالی و کسر مبلغی از کمک رئیس جمهور به باشگاه استقلال را در خبرگزاری مهر می خوانید.

به گزارش خبرنگار مهر، خبرهای کوتاه باشگاه استقلال را در زیر می خوانید:
* هادی شکوری که در تمرین روز گذشته از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود برای بازی این هفته مقابل فولاد مشکلی ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* در شرایطی که معلوم نیست بازیکنان خارجی مد نظر استقلال در برزیل، امارات یا ایران هستند، شرکت وب ساکر بار دیگر اعلام کرده استقلال باید هزینه پرواز آنها را تقبل کند. اما مسئولان این باشگاه عنوان کرده اند در صورتی حاضرند این هزینه را تقبل کنند که این بازیکنان در تست فنی شرکت کنند و در صورت توافق مالی این پول را به این شرکت پرداخت کنند.

* تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم فصل به احتمال فراوان در جزیره کیش اردو برگزار خواهد کرد.

* در حالی که دو شرکت مجید و آل اسپور برای تهیه پوشاک استقلال پیش قدم شده و پیشنهادهای خود را مطرح کرده اند اما هنوز این باشگاه با هیچ یک از این تولیدی ها قراردادی نبسته است.

* کمک مالی رئیس جمهوری به استقلال که گفته می شد یک میلیارد تومان است، به دلیل بدهی این باشگاه به صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان، بخشی از آن کسر شده است. این باشگاه چند ماه قبل 120 میلیون تومان را به عنوان وام از این صندوق دریافت کرده بود که زمان باز پرداخت آن فرا رسیده بود.

* مسئولان باشگاه استقلال در حال مذاکره با چند شرکت هستند تا برای نیم فصل دوم حامی مالی این تیم باشند.





















Copyright: gooya.com 2016