دوشنبه 10 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال: پرسپوليس- سايپا؛ صعود دوباره يا بازگشت به وضعيت قرمز (+ جدول)

خبرگزاری فارس: در ادامه هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه تختی تهران به مصاف سايپا می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دهم ليگ برتر فردا (سه‌شنبه) با انجام يک مسابقه پيگيری می‌شود و پرسپوليس به مصاف سايپا می‌رود.

اين بازی به دليل ميزبانی سايپا در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود، تصميمی که باعث ناراحتی مسئولان باشگاه پرسپوليس شد و آنها حتی با تهديد مسئولان سازمان ليگ عنوان کردند هيچ مسئوليتی را برعهده نمی‌گيرند. پرسپوليس در ورزشگاهی ميهمان است که قطعا تماشاگرانش بيشتر از تيم ميزبان خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از نظر فنی اما وضعيت سايپا بهتر از حريف پرطرفدارش است. اين تيم با ۱۷ امتياز در رده چهارم جدول قرار دارد و می‌خواهد همچنان در جمع ۴ تيم بالای جدول بماند. نارنجی‌پوشان هفته گذشته در اصفهان شکست خوردند؛ شکستی که همانقدر که به ذوب آهن کمک کرد به سايپا ضربه زد.

مجتبی تقوی سعی کرده بعد از اين شکست، تيمش را از نظر روحی و روانی و فنی بازسازی کند. او می‌داند پرسپوليس با پيروزی برابر آلومينيوم هرمزگان تا حدی از وضعيت بحرانی خارج شده و مسابقه دشواری با اين تيم دارد.

پرسپوليس بعد از پيروزی برابر آلومينيوم بيشتر تحت تاثير اخراج علی کريمی قرار داشت. برخی از بازيکنان سعی کردند برای بازگشت شماره ۸ پادرميانی کنند ولی هنوز موفق نشده‌اند ژوزه را راضی کنند. سرمربی پرتغالی بارها گفته از تصميمش برنمی‌گردد و پرسپوليس يا جای اوست يا جای علی کريمی!

پرسپوليس که پس از برد مقابل آلومينيوم به رده سيزدهم جدول صعود کرد، در صورت پيروزی برابر سايپا می‌تواند تا رده دهم بالا بيايد. اين تيم که در فصل نقل و انتقالات بهترين مهاجمان ايران را جذب کرد در اين فصل در گلزنی مشکل دارد.

کريم انصاری‌فرد آقای گل فصل گذشته، محمد قاضی بازيکن ملی‌پوش و ايمون زايد آنقدر بد کار کرده‌اند که تبديل به بازيکنی نيمکت نشين شده‌اند. پرسپوليس به همراه مس کرمان با ۶ گل زده ضعيف‌ترين خط حمله ليگ را در اختيار دارد. پرسپوليس حتی از گهر که در رده هجدهم جدول است هم کمتر گل زده است!

بايد ديد پرسپوليس می‌تواند با اين خط حمله ضعيفش از پس سايپا برآيد و با سه امتياز و يک برد شيرين به تعطيلات ليگ (به دليل بازی ۲۵ مهر تيم ملی با کره‌جنوبی) برود يا اينکه با عدم نتيجه‌گيری، دوباره وضعيت قرمز می‌شود.

به گزارش فارس برنامه کامل هفته يازدهم ليگ برتر به شرح زير است:

دوشنبه ۱۰/۷/۹۱
استقلال- صبای قم، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه آزادی تهران
نفت تهران- تراکتورسازی، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه تختی تهران
داماش- ذوب آهن، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه شهيد عضدی رشت
آلومينيوم هرمزگان- فجرسپاسی ساعت ۱۸، ورزشگاه خليج فارس بندرعباس
مس- ملوان، ساعت ۱۸، ورزشگاه امام علی کرمان
فولاد خوزستان- نفت آبادان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه تختی اهواز

سه شنبه ۱۱/۷/۹۱
سايپا- پرسپوليس، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه تختی تهران

پنجشنبه ۱۳/۷/۹۱
راه آهن- پيکان، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه اکباتان تهران
ديدار سپاهان- گهر به علت حضور سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا به زمان ديگری موکول شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016