دوشنبه 10 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژوزه: کريمی عذرخواهی هم کند، برنمی گردد

سايت روزنامه ورزشی ۹۰ - سرمربی تيم پرسپوليس تاکيد کرد حتی در صورت عذرخواهی هم کريمی را نمی‌بخشد.

مانوئل ژوزه در نشست مطبوعاتی پيش از ديدار فردا با سايپا گفت: پس از برد هفته گذشته برابر آلومينيوم بازيکنان اعتماد به نفس خوبی کسب کرده‌اند. بازيکنان پس از اين بازی در تمرينات شاد‌تر و با انگيزه‌تر بودند. اين اعتماد به نفس هنوز صد در صد نشده اما از گذشته بهتر شده است. اميدوارم اين روند در بازی فردا نيز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با پيروزی برابر سايپا می‌توانيم با آرامش بيشتری به تعطيلات برويم هرچند که بازی فردا هم دشواری‌های خاص خود را دارد. هيچ بازی را دست‌کم نمی‌گيريم. همچون گذشته که برای پيروزی تلاش می‌کرديم مقابل سايپا نيز به دنبال برد هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی پرسپوليس عنوان کرد: پيروزی دشواری برابر آلومينيوم به دست آورديم به اين علت که بازيکنان احساسی بودند. از زمانی که ليگ آغاز شده بازيکنان تحت فشار هستند. در بازی گذشته می‌توانستيم با گل‌های بيشتری به پيروزی برسيم اما چنين نشد. اگر گل دوم را می‌زديم می‌توانستيم ۴ - ۵ گل ديگر بزنيم. اميدوارم در بازی فردا موقعيت‌هايی را که به دست می‌آوريم تبديل به گل کنيم.

ژوزه خاطرنشان کرد: بازيکن نبايد احساس کند که هر توپی را مجبور است به گل تبديل کند. يک بازيکن شانسی را به دست می‌آورد و می‌‌تواند بازيکنان ديگر را در موقعيت گل قرار دهد. بازيکنان بايد با عشق و علاقه و اعتماد به نفس بازی کنند. اگر اينگونه باشد می‌توانيم شانس برتری داشته باشيم. در بازی گذشته عملکرد خوبی داشتيم و اميدوارم در بازی فردا بهتر بازی و روز به روز پيشرفت کنيم.

سرمربی پرسپوليس درباره عدم موفقيت مهاجمانش در امر گلزنی تصريح کرد: بسته به شرايط هر بازی مهاجمان خود را انتخاب می‌کنم. بازيکنان زيادی دارم که می‌توانم آنها را به زمين بفرستم اما بازيکن بايد اعتماد به نفس بالايی داشته باشد. با توجه به اينکه از اول فصل فشار قهرمانی روی تيم وجود داشت بازيکنان با استرس وارد زمين می‌شدند. اين فشار باعث شد نتايج بدی کسب کنيم. زمانی که اعتماد به نفس وجود نداشته باشد بازيکن نمی‌تواند به خوبی عمل کند.

وی ادامه داد: بازی خوبی انجام می‌دهيم و موقعيت‌هايی را به دست می‌آوريم اما اين شانس را به علت فشار عصبی از دست می‌دهيم. بازيکنان خود را عادلانه انتخاب می‌کنم و با توجه به موقعيت‌ها و تمرين‌هايی که انجام می‌دهند آنها را در هر بازی به زمين می‌فرستم. در بازی فردا نيز همين‌گونه خواهد بود.

ژوزه در خصوص مصدوميت پولادی و فشنگچی گفت: هنوز فشنگچی به آمادگی صد در صد نرسيده اما پولادی آماده شده است.

وی درباره شهاب گردان و نيمکت نشينی او اظهار داشت: هر بازيکنی که خوب بازی می‌کند می‌تواند شانس حضور در تيم را داشته باشد. شايد بازيکنی که بيرون مانده منتظر باشد نيلسون مصدوم و يا محروم شود. قبول دارم ذخيره بودن خيلی سخت است اما بازيکن بايد در هر حال انگيزه خود را حفظ و هر روز به خوبی تمرين کند. دروازه‌بان من هم‌اکنون نيلسون است و شايد در بازی‌های آينده گردان باشد.

ژوزه در خصوص تعطيلی سه هفته‌ای ليگ برتر به علت بازی تيم ملی برابر کره جنوبی گفت: درباره اين مشکلات صحبت کرده‌ام. پرسپوليس تا بازی کرده تعطيلات شروع می‌شود و مجددا بايد کار خود را از نو آغاز کنيم.

سرمربی پرسپوليس در خصوص نيمکت‌نشينی ايمون زايد گفت: زمانی که به پرسپوليس آمدم زايد قصد جدايی داشت اما در تمرينات عملکرد او را ديدم و خودم خواستم در تيم باقی بماند. برای من هيچ فرقی نمی‌کند چه بازيکنی می‌خواهد در ترکيب قرار بگيرد، مهم اين است که خود را در تمرينات نشان دهد.

وی اضافه کرد: هر بازيکنی که خوب تمرين کند می‌تواند در ترکيب جای بگيرد. زايد زمانی که فرصت بازی کردن پيدا کرد، نتوانست خود را به خوبی نشان دهد. هر بازيکن بايد هر زمانی که به ميدان می‌رود تمام تلاش خود را انجام دهد و بيشتر از اينکه شاکی باشد بايد کار کند. زايد بازيکن خوش اخلاق و خوبی است و اگر عملکردش بهتر شود در بازی‌های آينده از او استفاده خواهم کرد.

ژوزه در خصوص اينکه عنوان کرده بود، علی کريمی ديگر به پرسپوليس باز نخواهد گشت، گفت: هنوز هم سر حرف خود هستم. تا وقتی من سرمربی پرسپوليس هستم کريمی جايی در اين تيم ندارد. ما به فکر آينده پرسپوليس هستيم و بايد تصميماتمان به گونه‌ای باشد که محکم و مستدل باشد. کريمی هم‌اکنون ۳۴ سالش است و نمی‌تواند برای آينده پرسپوليس کار کند. در آينده دلايل خود را خواهم گفت، اما هم‌اکنون از تصميم خود باز نمی‌گردم.

سرمربی پرسپوليس درباره اينکه اين تيم بازيکنان مسن ديگری هم دارد اما در ترکيب تيم جای دارند گفت: اين موضوع درست است اما بستگی به رفتار افراد دارد.

ژوزه در پاسخ اين سؤال که اگر کريمی عذرخواهی کند می‌تواند به تيم برگردد عنوان کرد: من عذرخواهی را قبول نمی‌کنم.

ژوزه در ادامه اين نشست خبری درباره ممنوعيت ورود تماشاگران به تمرين پرسپوليس تصريح کرد: طرز کار من اين گونه است، حرفه‌ای کار می‌کنم و هر جا که بودم چنين تصميم‌هايی می‌گرفتم. هفته‌ای يک بار به تماشاگران اجازه ورود به تمرينات را می‌دادم. بازيکن بايد راحت تمرين کند. من به تماشاگران احترام می‌گذارم اما مطمئن باشيد اين تصميم در جهت بهبود وضعيت پرسپوليس است. با تماشاگران هيچ مشکلی ندارم و تمام تلاشم برای آنهاست اما اين احتياج به آرامش دارد و بازيکن بايد تمرکز داشته باشد.

وی افزود: برای موفقيت تيم و خوشحالی تماشاگران تلاش می‌کنيم. هم‌اکنون ناراحت هستم که نمی‌توانم تماشاگران را خوشحال ببينم. خودم از خودم عصبانی هستم. هيچ کس نمی‌خواهد اين شرايط را ببينند. پيش‌بينی ما در اول فصل چيز ديگری بود اما هم‌اکنون که اين نتايج را گرفتيم شرايط سخت شد. تماشاگران بايد بدانند که هر کاری می‌کنيم برای آنهاست.

سرمربی پرسپوليس درباره اينکه علی کريمی بازيکن مورد علاقه تماشاگران است و شايد کنار گذاشتن او حواشی پرسپوليس را بيشتر کند، اظهار داشت: من به تماشاگران احترام می‌گذارم. دليل خود را در اين باره بعداً خواهم گفت و همه مسئوليت اين کار را هم بر عهده می‌گيرم. برای موفقيت پرسپوليس به اين تيم آمده‌ام و هميشه هم به فکر تماشاگران و عشق و علاقه آنها بوده‌ام مخصوصاً آنهايی که با عشق و علاقه به ورزشگاه می‌آيند.

ژوزه افزود: من فقير به دنيا آمده‌ام و برای فقيرها احترام زيادی قائل هستم. احساس غرور می‌کنم که در تيم بزرگی مثل پرسپوليس فعاليت می‌کنم. در مدت‌زمانی که در فوتبال بودم خجالت می‌کشم که با چنين نتايجی روبرو شده‌ام. بايد همگی دست به دست هم دهيم تا بتوانيم تيمی قوی‌ را به ميدان بفرستيم. در برخی مواقع هم امکان دارد افرادی از برخی تصميم‌ها نارحت شوند اما برای موفقيت تيم لازم است. من به تمام تصميمات احترام می‌گذارم اما نظر و کار خود را انجام می‌دهم.

ژوزه در پاسخ به اين سؤال که خبرنگاران مصری به علت انتقادهای او قصد شکايت دارند، خاطرنشان کرد: در مصر بين دو باشگاه الزمالک و الاهلی جنگ وجود دارد و هر روزنامه‌نگاری می‌خواهد عليه تيم مقابل بنويسد. باز هم می‌گويم آنها واقعاً خشن هستند. من دو سال و نيم آخری که در مصر بودم با هيچ رسانه‌ای صحبت نکردم حتی با مسئولان باشگاه، مگر می‌شود يک مربی ۲۰عنوان قهرمانی به دست آورد و بعد به عنوان منفورترين شخص معرفی شود. آنها از من خيلی بدشان می‌آمد چون دوست نداشتند موفقيت تيم حريف را ببينند.

وی درباره اينکه نبودن علی کريمی امکان دارد بار ديگر اعتراض تماشاگران را در بازی فردا در پی داشته باشد گفت: فوتبال برای مردم است، به نظرم برای تنبيه يک باشگاه نبايد تماشاگران را از بازی محروم کرد. من آماده‌ام تا تماشاگران هر شعاری بدهند اما می‌خواهم از بازيکنان حمايت کنند تا بتوانند با انگيزه در بازی ظاهر شوند و با اعتماد به نفسی که کسب می‌کنند در بازی به برتری دست يابند. اگر چنين باشد برای من اهميتی ندارد که هر چه می‌خواهند عليه من بگويند.

در اين نشست خبری، رياضتی مدير رسانه‌‌ای باشگاه پرسپوليس در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد برگزاری ديدار در ورزشگاه تختی گفت: شيرينی سرپرست تيم به فدراسيون رفته تا در اين زمينه صحبت‌هايی را با مسئولان انجام دهد و هنوز برگزاری ديدار در ورزشگاه تختی آزادی مشخص نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016