سه شنبه 21 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی: برای سرمربی‌گری پرسپوليس اختيار تام می‌خواهم

يحيی گل محمدی می‌گويد: نمی‌توانم قبول کنم که پروين در کارم دخالت کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربی موقت پرسپوليس پس از پايان ديدار امروزاين تيم برابر سايپا مهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من هنوز سرمربی نيستم. اگر با ژوزه به توافق برسند آن وقت بايد درباره وضعيت من تصميم‌گيری کنند. اما مثل اينکه باشگاه هنوز با او به توافق نرسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: من برای سرمربی‌گری اختيار تام می‌خواهم چرا که جزو اصول کاری خودم هست. هر مربی دوست دارد که اين شرايط را داشته باشد. اگر سرمربی شوم بايد اين اختيار را داشته باشم که دستياران و بازيکنان خودم را انتخاب کنم در غير اين صورت سرمربی‌گری را قبول نخواهم کرد.

گل‌محمدی درباره احتمال حضور کلاه‌کج در پرسپوليس گفت: دو سه جلسه با ما تمرين کرده و قرار است امشب نتيجه‌اش را با خودش در ميان بگذاريم.

وی درباره پيشنهاد خود به کريم باقری برای حضور در پرسپوليس گفت: من به باقری گفتم که به عنوان مدير فنی در کنار من باشد. او نمی‌تواند مربی باشد چرا که کلاس مربی‌گری نرفته و روی نيمکت هم نمی‌تواند بنشيند اما حضور او برای پرسپوليس می‌تواند موثر باشد.

سرمربی موقت پرسپوليس درباره همکاری با علی پروين هم گفت: صددرصد از پروين مشاوره خواهم گرفت اما نمی‌توانم قبول کنم که او در کار من دخالت کند. به هر حال پروين بزرگ من است اما اصول کاری و حرفه‌ای اجازه نمی‌دهد که کسی در کار من دخالت کند. مطمئنا پروين تجربيات خوبی دارد که من از آن‌ها استفاده می‌کنم.

گل‌محمدی در پاسخ به اين سوال که اين شائبه وجود دارد که شما در شرايطی به پرسپوليس آمديد که می‌دانستيد بعدا جای ژوزه را خواهيد گرفت گفت: زمانی که به پرسپوليس آمدم شرايط تيم بحرانی بود و رويانيان به من پيشنهاد داد که بيايم. من در آن زمان اصلا قصد سرمربی‌گری نداشتم و نيتم فقط کمک به پرسپوليس بود.

وی در پايان درباره ليست مازاد پرسپوليس برای نيم فصل دوم گفت: من هم مشابه ليست ژوزه يک فهرست دارم که ۷ – ۸ نفره است. اما همه چيز بعد از تصميم مديرعامل باشگاه درباره وضعيت ژوزه مشخص می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016