سه شنبه 21 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمشيد خيرآبادی، سرمربی تيم ملی کشتی فرنگی آذربايجان شد/ايوانف در کنار کادر ايرانی آذری‌ها

مربی سابق تيم ملی کشتی فرنگی ايران به عنوان سرمربی تيم ملی کشتی فرنگی آذربايجان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، جمشيد خيرآبادی، مربی سابق تيم ملی کشتی فرنگی ايران و دستيار اول محمد بنا در چند سال اخير با فدراسيون کشتی آذربايجان به توافق رسيد و قرارداد خود را به عنوان سرمربی امضا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما اين مربی کردستانی يک کادر فنی ۱۰ نفره را هم به همراه خود به آذربايجان می‌برد. ناصر نوربخش، سرمربی سابق تيم ملی جوانان و يکی از برنامه‌ريزهای اصلی تيم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در سال‌های اخير به عنوان دستيار اول خيرآبادی به آذربايجان می‌رود. همچنين جعفر نظافت دوست و سيد فوائد سيد رحمانی نيز به عنوان دستيار در کنار خيرآبادی خواهند بود.

چهره شاخص اين کادر فنی ايوانف، سرمربی سابق تيم ملی وزنه‌برداری ايران است که به عنوان مربی بدنساز با کادر ايرانی تيم ملی آذربايجان همکاری خواهد کرد.

همچنين پنج نفر ديگر به عنوان ماساژور، پزشک تغذيه، آناليزور و مربی به کادر فنی تيم ملی کشتی فرنگی آذربايجان اضافه می‌شوند.

خيرآبادی همچنين مرحله اول اردوی تيم ملی آذربايجان را در باکو برگزار کرد و قرار است پس از مسابقات قهرمانی آذربايجان، اردوی بعدی خود را آغاز کند.

در حالی فدراسيون کشتی آذربايجان هدايت تيم ملی کشتی فرنگی کشورش را به يک کادر ايرانی واگذار کرده است که از نتايج به دست آمده در المپيک لندن رضايت نداشت. هدايت تيم ملی کشتی فرنگی آذربايجان در المپيک بر عهده مربيان ترکيه ای بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016