چهارشنبه 22 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مردانی، ناظر مسابقات کاراته دانشجویان شرق آسیا

محمدعلی مردانی از سوی فدراسیون کاراته آسیا به عنوان ناظر مسابقات دانشجویان شرق آسیا در لائوس انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفتمین دوره مسابقات دانشجویان شرق آسیا در ویتناین لائوس در دو بخش کاتا و کومیته روزهای جمعه و شنبه (24 و 25 آذر) برگزار خواهد شد. محمدعلی مردانی، داور بین المللی ایران و عضو شورای داوری آسیا برای نظارت به این کشور می‌رود.

کاراته‌کاهای کشورهای لائوس، ویتنام، تایلند، مالزی، اندونزی، سنگاپور و برونئی در این رقابت‌ها شرکت دارند.

سوپر لیگ کاراته با یک روز تاخیر برگزار می‌شود

هفته آخر دور رفت سوپر لیگ کاراته که قرار بود، 30 آذر ماه برگزار شد، با یک روز تاخیر به اول دی ماه موکول شد.

به گزارش ایسنا، هفته آخر دور رفت سوپر لیگ کاراته با انجام 13 دیدار در سالن هندبال برگزار می‌شود. بر اساس برنامه در مرحله اول، هیات کاراته گیلان استراحت دارد. صنعت برق هرمزگان به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می رود. آوای رزم با تیم ابومسلم مشهد ِ صدرنشین دیدار می‌کند. شهید ستاری قرچک با دانشگاه آزاد اسلامی مبارزه دارد و مقاومت بسیج با هیات کاراته آذربایجان شرقی رودرروی هم قرار می گیرند.

در مرحله دوم که صنعت برق هرمزگان استراحت خواهد داشت، آوای رزم با هیات کاراته گیلان مبارزه می‌کند. شهید ستاری قرچک با مناطق نفت‌خیز جنوب دیدار دارد. مقاومت بسیج با ابومسلم مشهد و هیات کاراته آذربایجان شرقی با دانشگاه آزاد اسلامی رودرروی هم صف آرایی می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در مرحله سوم آوای رزم استراحت دارد و تیم شهید ستاری قرچک با صنعت برق هرمزگان، هیات کاراته آذربایجان شرقی با مناطق نفت خیز جنوب، مقاومت بسیج با هیات کاراته گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی با ابومسلم مشهد مقابل هم صف آرایی می کنند.

همچنین دیدار معوقه تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب با دانشگاه آزاد اسلامی هم در این هفته برگزار می‌شود.

تا پیش از برگزاری هفته آخر، تیم‌های ابومسلم مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و مناطق نفت خیز جنوب به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی جای دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016