دوشنبه 4 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز نيم فصل دوم ليگ برتر فوتبال از فردا، پرسپوليس، "پرسپوليس" شده است؟

ايسنا ـ نيم فصل دوم ليگ برتر فوتبال سه‌شنبه و چهارشنبه با انجام ۹ ديدار آغاز می‌شود. در مهم‌ترين ديدارها سپاهان صدرنشين در کرمان به مصاف مس می‌رود. پرسپوليس در خانه پذيرای نفت آبادان است و استقلال در هرمزگان به ديدار آلومينيوم می‌رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته‌ هجدهم ليگ برتر فوتبال در حالی پنجم و ششم دی برگزار می‌شود که تيم‌ها فصل نقل‌وانتقالات زمستانی را پشت سر گذاشته‌اند و دو مرحله از رقابت‌های جام حذفی نيز در دو هفته‌ گذشته برگزار شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مس – سپاهان
يکی از حساس‌ترين بازی‌های هفته‌ هجدهم ليگ برتر ديدار دو تيم مس کرمان و سپاهان، قهرمان دور رفت ليگ برتر است. اين ديدار همان اندازه که برای سپاهان‌های حائز اهميت است، برای رقيب اين تيم در صدر جدول يعنی استقلال نيز اهميت دارد. از سوی ديگر مس کرمان که در نيم فصل اول نتوانست آن طور که هواداران انتظار داشتند نتيجه‌ بگيرد و در فصل نقل و انتقالات نيز بارها از انتقال بازيکنانش به تيم‌های ديگر صحبت شده بود، قصد دارند نيم فصل دوم را با قدرت بيشتری آغاز کنند تا نتايج نامطلوب نيم فصل اول را جبران کنند.
تقابل انديشه‌های ابراهيم قاسمپور که يکی از مربيان سنتی ايران است با زلاتکو کرانچار که جزو معدود مربيان خارجی موفق در فوتبال ايران است جالب توجه خواهد بود.
ديدار دو تيم سه‌شنبه پنجم دی‌، ساعت ۱۵، در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود.

* پرسپوليس – نفت آبادان
سرخپوشان پايتخت که هفته‌ گذشته به يک پيروزی تاريخی برابر ملوان در جام حذفی دست پيدا کرده بودند، با اين هدف نخستين بازی خود را در نيم فصل دوم برابر نفت آبادان انجام می‌دهد که نشان دهند زدن شش گل به ملوان جرقه نبوده و از تغييرات مثبت اين تيم حکايت می‌کردند. يقينا نتيجه‌ ديدار پرسپوليس و نفت آبادان در روند ادامه کار يحيی گل محمدی و کادر فنی جديد پرسپوليس تاثير شايانی خواهد داشت و اين مساله‌ای است که سرمربی جديد پرسپوليس نيز به خوبی از آن آگاه است. هر چند به نظر می‌رسد با توجه به تغييرات پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات و اين که بازی در تهران برگزار می‌شود، پرسپوليس برای پيروزی برابر نفت دست کم روی کاغذ کار چندان سختی نداشته باشد.
پرسپوليس و نفت آبادان، سه شنبه، پنجم دی، ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به ديدار هم می‌ورند.

* راه‌آهن – نفت تهران
هفته‌ هجدهم ليگ برتر فوتبال شاهد ديدار دو تيم همسايه راه‌آهن و نفت تهران خواهد بود. ميزبان اين ديدار تيم راه‌آهن است، اما از آنجايی که ورزشگاه خانگی نفت تنها چند متر با ورزشگاه خانگی راه‌آهن فاصله دارد، می‌توان گفت که شاگردان ابراهيم زاده در اين بازی چندان هم ميهمان محسوب نمی‌شوند. جدال همسايه‌ها در حالی انجام می‌شود که دو تيم تغييرات ويژه در ترکيب بازيکنانشان ايجاد کرده‌اند. راه‌آهن سامان آقازمانی و حميدرضا علی عسگری را از پرسپوليس جذب کرده و در عوض نفت تهران امين منوچهری و ميثم حسينی را از استقلال به خدمت گرفته است. اين مساله می‌تواند به جذابيت بازی اين دو تيم بيفزايد.
ديدار تيم‌های راه‌آهن و نفت تهران، سه‌شنبه پنجم دی، ساعت ۱۵ در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار می‌شود.

برنامه کامل هفته‌ هجدهم ليگ برتر فوتبال

سه‌شنبه، پنجم دی:
* فولاد – داماش، ساعت ۱۵ ، ورزشگاه تختی اهواز
* ذوب آهن – فجر سپاسی ، ساعت ۱۵ ، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* پيکان – صبا، ساعت ۱۵ ، ورزشگاه تختی تهران
* ملوان – گهر، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی انزلی
* راه‌آهن – نفت تهران، ساعت ۱۵، ورزشگاه اکباتان تهران
* مس – سپاهان، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهيد باهنر کرمان
* پرسپوليس – نفت آبادان، ساعت ۱۷:۳۰ ، ورزشگاه آزادی تهران


چهارشنبه ششم دی
* سايپا – تراکتورسازی، ساعت ۱۵، ورزشگاه انقلاب کرج
* آلومينيوم – استقلال، ساعت ۱۷:۳۰ ، ورزشگاه خليج فارس هرمزگان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016