دوشنبه 4 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: برخی پيشکسوتان پرسپوليس من را بيچاره‌ کرده‌اند! ژوزه از ايران فرار کرد

محمد رويانيان گفت: تا زمانی که بازيکن سالاری در پرسپوليس حاکم باشد بزرگ‌ترين مربيان دنيا هم نمی‌توانند در اين تيم کار کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از شرايط حاکم بر اين تيم گفت: مشکل پرسپوليس مربی نيست، تا وقتی فشارهای روحی و روانی، بازيکن سالاری، درخواست‌های متعدد پيشکسوتان و تماشاگران اين تيم وجود دارد، بزرگ‌ترين مربيان دنيا هم نمی‌توانند در اين تيم موفق باشند. با اين وضعيت اگر مورينيو را هم به پرسپوليس بياوريم، موفق نخواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رويانيان با انتقاد از برخی پيشکسوتان پرسپوليس گفت: آنها از زمان حضورم تاکنون من را بيچاره‌ کرده‌اند!

به گزارش ايسنا، رويانيان همچنين درباره خروج مانوئل ژوزه از ايران گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره او از ايران رفت. ما جلسات متعددی برای حل و فصل اين موضوع با يکديگر داشتيم، اما به توافق نرسيديم، او سرانجام از ايران فرار کرد. ما نمی خواستيم کار به اينجا بکشد، اما از اين پس يک پرونده‌ حقوقی تشکيل خواهد شد و دو سالی درگير اين موضوع خواهيم شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اين که عملکرد ژوزه در نيم فصل اول رضايت بخش نبود، گفت: ما می‌خواستيم به اندازه‌ای که او کار کرده دستمزدش را بدهيم، اما او نپذيرفت و يکطرفه قراردادش را فسخ کرد و رفت. پرونده‌ محکم حقوقی عليه وی تشکيل داده‌ايم و قطعا در آن پيروز خواهيم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016